اخبار

نوکیا ۸ و تصاویر جدید فاش شده از آن

HMD تایید کرده که گوشی جدید اندرویدی نوکیا را تا اواخر مرداد ماه به طور رسمی رونمایی خواهد کرد. این گوشی نوکیا ۸ نام دارد و امروز نیز تصاویر جدید از آن در شبکه های اجتماعی درز کرده است.
در این تصویر گوشی مسب، طلایی رنگ نوکیا ۸ را می توانید به وضوح ببینید، که البته دو بامپر پهن بالا و پایینی در صفحه جلویی گوشی نشان از آن دارد که هوز هم نوکیا به دنبال طراححی های نوین نرفته است. این تصاویر جدید تأیید می‏‌کنند که نوکیا ۸ به یک دکمه فیزیکی هوم در پنل جلویی خود مجهز شده و حسگر  اثر انگشت نیز با آن ادغام شده است.
با توجه به تصاویر، اسلات سیم‌کارت در گوشی نوکیا ۸ هیبریدی خواهد بود و در صورت تمایل برای استفاده از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‏زمان، امکان استفاده از حافظه میکرو SD در آن وجود نخواهد داشت. البته حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی این گوشی برای بسیاری از کاربران کافی خواهد بود.
خب اگر نگاهی به بنده پشتی این گشی بندازیم متوجه وجود دوربین های دو لنزه کارل زایس می شویم که به صورت زیباتری در کنار یکدیگر چیده شده اند و یا للا اقل جلوه بهتری تا صفحه جلویی گوشی دارند. بااین‌حال در تصاویر منتشرشده، خبری از لوگوی کارل زایس نیست؛ به همین جهت، هنوز نمی‌دانیم که این تصاویر تا چه اندازه صحت دارند. هم‏چنین، ممکن است تصاویر به‌دست‌آمده مربوط به یک مدل آزمایشی از نوکیا ۸ باشند؛ به همین جهت در این تصاویر، خبری از لوگوی کارل زایس نیست.
نوکیا ۸ احتمالا با برچسب قیمتی ۵۲۰ یورویی راهی بازار خواهد شد و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به همراه ۴ گیگابایت رم اجرای فرامین کاربر را بر عهده دارند. طبق اطلاعات فاش شده از نوکیا ۸، احتمالا این گوشی به رنگ مسی طلایی، آبی، نقره‌ای و آبی طلایی نیز به بازار خواهد آمد.
نوکیا 8

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا