اخبار

نوکیا ۸ به صورت رسمی در وبسایت نوکیا رویت شد

به احتمال قوی و با وجود تمام اتفاقات پیش آمده نوکیا ۸ اولین پرچمدار نوکیا پس از شکست این شرکت تا تاریخ ۹ مرداد ماه به معرض نمایش در خواهد آمد. حال امروز عکس رسمی این گوشی در وبسایت نوکیا به دید عموم رسید.
بنابر بر اطلاعات ارائه شده توسط شماری از کاربران نوکیا ۸ مدت کوتاهی در وب‌سایت چینی نوکیا قابل رویت بوده است. با بررسی دقیق‌تر روی آدرس مذکور، متوجه خواهید شد که این صفحه از وب‎سایت رسمی نوکیا حذف شده است.
البته این تصاویر را کاربران خودشان ثبت کرده اند تا بقیه نیز بتوانند آن را مشاهده کنند. همان‏طور که پیش‎تر اعلام شده بود، نوکیا ۸ از نظر طراحی مانند گوشی نوکیا ۶ است؛ حداقل در جلوی گوشی، به سختی می‌توان تفاوتی میان نوکیا ۸ و نوکیا ۶ پیدا کرد.
این گوشی دارای لبه های پهن و همچنین سیستم تشخیص اثر انگشت است. حال آن که اکثر پرچمداران برند های برتر دارای لبه هایی نازک و خمیده می باشند. در قسمت پشت، طراحی نوکیا ۸ از سایر محصولات این سازنده متفاوت خواهد بود؛ این مدل از دوربین دوگانه با لنزهای زایس استفاده می‌کند که پیش‎تر در رابطه با آن شنیده‎اید. دوربین دوتایی نوکیا ۸ از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است.
خب پس چه چیزی این گوشی را یک پرچمدار می کند؟ سخت افزار این گوشی بسیار استثنایی است به طوری که نوکیا با چیپ‎ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه نمایشگر ۵.۳ اینچی با رزولوشن Quad HD حکایت دارد.
نوکیا ۸ در رنگ‌های متنوعی راهی بازار خواهد شد که از جمله آن‌ها، می‎توان به مدل‌های آبی و نقره‌ای اشاره کرد؛ این گوشی در دو رنگ آبی طلایی و مسی طلایی نیز وارد بازار می‌شود. گوشی پرچم‎دار جدید نوکیا از آخرین نسخه از سیستم‎عامل اندروید یعنی اندروید ۷٫۱ نوقا برخوردار است و قیمت نهایی آن، احتمالاً کم‎تر از ۶۰۰ دلار خواهد بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا