اخبار

نوکیا ۶ نقره ای در چشم بر هم زدنی به فروش رفت

یکی از پرچمداران جدید نوکیا اندروید را می توان نوکیا ۶ نام برد که محبوبیت این محصول باعث شده است چندین بار موجودی آن به اتمام برسد.
این نسخه نقره ای رنگ دو روز پیش در چین به فروش گذاشته شد که البته تنها در چند دقیقه موجودی هر دو نسخه این گوشی هوشمند به اتمام رسید.
سایت JD.com پیش‌فروش رنگ‌ نقره‌ای این گوشی را در ۵ آوریل آغاز کرد. در این فروشگاه، نسخه ۶۴ گیگابایتی آن به قیمتی معادل ۲۴۶ دلار و نسخه ۳۲ گیگابایتی با قیمتی معادل ۲۱۷ دلار برای پیش‌فروش گذاشته شده بود. با این حال، زمانی که فروش رنگ‌ نقره‌ای این گوشی آغاز شد، تقاضا برای این محصول به حدی بود که تنها لحظاتی پس از آغاز فروش، موجودی نوکیا ۶ به اتمام رسید.
HMD در نمایشگاه MWC امسال گوشی های هوشمندی نظیر نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ رونمایی کرد. همچنین نسخه‌ی جدیدی از نوکیا ۳۳۱۰ معرفی شد. این محصولات در ۱۲۰ کشور به فروش خواهند رسید.
نوکیا امسال توسط شرکت HMD Global به عرصه جهانی برگشت و با وجود معرفی سه گوشی اندرویدی خود توانسته دوباره محبوبیتش را باز پس بگیرد و به دنبال جذب مجدد کاربران خود باشد.این شرکت بین سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ به نوبه خود غول گوشی های موبایل حساب می شد.
نوکیا 6

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا