اخبار

نوکیا ۸ آماده فتح بازار

نوکیا 8

چشم بسیاری از کاربران این روزها به اخبار مربوط به آیفون ۸ کمپانی اپل و گلکسی نوت ۸ سامسونگ دوخته شده است که هر دو قرار است تا در سال میلادی جاری معرفی شوند. با این حال و در میان این دو تلفن همراه پرچم‌دار، نام نوکیا نیز بعد از مدت‌ها دوباره با تلفن همراه هوشمند نوکیا ۸ خواهد درخشید.

این در حالی است که پذیرش سفارش و پیش‌فروش تلفن همراه هوشمند نوکیا ۳ به‌تازگی در کشور انگلستان شروع شده است و خریداران تلفن همراه خود را در ماه اوت دریافت خواهند کرد و چند هفته بعد نیز تلفن‌های همراه هوشمند میان رده نوکیا ۵ و نوکیا ۶ روانه بازار خواهند شد. البته این سه تلفن همراه هوشمند برای طرفداران پر و پا قرص برند تاریخی نوکیا کافی نبوده و آن‌ها مدت‌هاست که چشم‌به‌راه تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار نوکیا که این روزها با نام غیررسمی نوکیا ۸ خوانده می‌شود، مانده‌اند.

نوکیا ۸ را می‌توان نسخه‌ای از تلفن‌های همراه هوشمند با فناوری سطح بالای کمپانی نوکیا خواند که به‌احتمال بسیار زیاد در کریسمس روانه بازار خواهد شد. بااین‌وجود کلیات این تلفن همراه هوشمند به‌صورت یک رمز و راز باقی مانده است و هم‌اکنون و به لطف اطلاعات درز شده از شرکت‌های فعال در زنجیره توزیع نوکیا ۸ اطلاعاتی در زمینه سخت‌افزار آن در دسترس عموم قرار گرفته است که شامل موارد زیر است:

این تلفن همراه هوشمند به‌احتمال بسیار زیاد به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ (پردازنده به کار رفته در وان پلاس ۵ و سامسونگ گلکسی اس ۸) مجهز بوده و ۴ گیگابایت رم نیز برای راه‌اندازی آخرین نرم‌افزارهای موجود در بازار مجازی در این تلفن تعبیه شده است. همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای ذخیره ویدیوها، موسیقی‌ها و… برای کاربران در نظر گرفته شده است.

عکس‌های لو رفته از نوکیا ۸ نیز نشان دهنده آخرین ویژگی‌ها از جمله دوربین دوقلو در پشت این تلفن همراه هوشمند است.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا