اخبار

نوکیا D1C ، یک تبلت با نمایشگر ۱۳٫۸ اینچی است !!!

در هفته های گذشته خبرهای زیادی در مورد دستگاه نوکیا D1C منتشر شد. نامی که بارها در Geekbench ظاهر شد، اما جزئیات چندانی درمورد این دستگاه فاش نشد. خوشبختانه GFXBench اطلاعات بسیار بیشتری در مورد این دستگاه منتشر کرده است.جالب است بدانید بر اساس اطلاعات منتشر شده جدید ، نوکیا D1C یک تبلت با نمایشگر ۱۳٫۸ اینچی است، نه گوشی موبایل.
iهمانطور که در بالا اشاره شد، بر خلاف آنچه که پیش از این تصور می کردیم این دستگاه یک گوشی هوشمند نیست، بلکه یک “تبلت” اندرویدی است که در حال گذراندن آزمایش های مختلف است تا آماده عرضه به بازار شود.

 
 

جرئیاتی درمورد نوکیا D1C

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط GFXBench، نوکیا D1C را سیستم عامل اندروید ۷ نوقا (Nougat) پشتیبانی می کند که وجود این سیستم عامل آن را از سایر تبلت های موجود در بازار به صورت محسوسی متمایز می کند. اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است همان مشخصات قبلی را تایید می کند که از جمله‌ی  این ها می توان به پردازنده‌ی ۸ هسته ای و ۱٫۴ گیگاهرتزی (اسنپدراگون ۴۳۰) اشاره کرد. دیگر ویژگی که قبلا نیز منتشر شده بود، واحد پردازش گرافیکیِ (GPU) آدرنو ۵۰۵ است.
از این گذشته، تبلت نوکیا D1C دارای رم ۳ گیگابایتی و همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است؛ البته ۹ گیگابایت از این حافظه دردسترس و قابل استفاده است. نوکیا D1C با یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خودنمایی می کند؛ همچنین از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو خود به عنوان دوربین دوم بهره می برد و هر دو دوربین توانایی فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی (۱۰۸۰) را دارا هستند.
تنها نکته ای که ما را متقاعد می کند تا این دستگاه را در زمره‌ی تبلت‌ها قرار دهیم اندازه صفحه نمایش آن است. این دستگاه دارای صفحه نمایشی با اندازه ۱۳٫۸ اینچ است و از رزولوشن فول اچ دی (۱۰۸۰) پشتیبانی می کند.
این تمام اطلاعاتی است که تاکنون در مورد نوکیا D1C منتشر شده و با توجه به اشتیاق طرفداران قدیمی کمپانی محبوب نوکیا، انتظار داریم طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه جدید منتشر گردد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا