اخبار

نکسوس مارلین در لیست کرومیوم؛ مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱

نکسوس مارلین احتمالا دستگاه بعدی گوگل باشد. سال گذشته گوگل برای اولین بار در یک سال دو گوشی هوشمند نکسوس را معرفی کرد. این دو دستگاه تقریبا از ۶ ماه پیش، برای خرید در دسترس است و اکنون شایعات مختلفی پیرامون نسل بعدی نکسوس در حال شکل گیری است.
بر اساس شایعات از پیش منتشر شده، به نظر می‌رسد که در پشت دستگاه نکسوس امسال کمپانی HTC قرار گرفته است؛ اما هنوز هیچ چیز تائید نشده است.
در آوریل گذشته شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه دو دستگاه نکسوس جدید به نام‌‌های Marlin و Sailfish وارد بازار خواهد شد وعنوان شد که هر دو دستگاه توسط کمپانی اچ تی سی ساخته می‌شود. به‌تازگی جزئیاتی درباره گوشی نکسوس مارلین منتشر شد. اگر به تصویر زیر نگاهی بیندازید نام مارلین را که در کرومیوم لیست شده را می‌بینید؛ اما این همه ماجرا نخواهد بود. در کنار این لیست شایعه‌ی دیگری منتشر شده که می‌گوید؛ همه گوشی‌های جدید نکسوس اچ تی سی از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ قدرت گرفته و البته با نسخه جدید اندروید (اندروید N) عرضه خواهند شد.
احتمالا متوجه شده‌اید که در لیست کرومیوم در کنار نام Marlin، دو اسم دیگر نیز دیده می‌شود. Angler و Bullhead، هر دو نام قبلی دستگاه‌هایی بودند که با نام Nexus 5X و Nexus 6P عرضه شد.
متاسفانه، این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر در اختیار داریم. ذکر نام مارلین به‌طور یقین اثبات نمی‌کند که کمپانی اچ تی سی دستگاه نکسوس بعدی را تولید خواهد کرد. ممکن است که دوباره نام هواوی در پشت این دستگاه قرار گیرد؛ اما فعلا شایعات چیز دیگری را حکایت می‌کند.
انتظار می‌رود که امسال نیز گوگل بیش از یک دستگاه نکسوس روانه‌ی بازار کند. شایعات بسیاری اشاره به این موضوع داشته‌اند که کمپانی اچ تی سی برای سال ۲۰۱۶ دو گوشی هوشمند برای گوگل خواهد ساخت؛ بنابراین در پشت گوشی‌های نکسوس امسال به‌احتمال زیاد نام اچ تی سی دیده خواهد شد. باید دید!
 
نکسوس مارلین

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا