اخبار

نکسوس های ۲۰۱۶ گوگل با دکمه هوم متحرک همراه هستند

طبق شایعات و گزارشات منتشر شده، نکسوس های ۲۰۱۶ گوگل با تغییرات گسترده‌ای در بخش رابط کاربری و لانچر عرضه می‌شوند. چندی پیش تصاویر متحرکی از لانچر جدید این شرکت با امکانات و طراحی جدید به دستمان رسید. امروز نیز یک تصویر متحرک دیگر از رابط کاربری این گوشی‌ها در فضای وب منتشر شد.
نکسوس های ۲۰۱۶ گوگل احتمالا با دکمه هوم متحرک و انیمیشنی همراه هستند؛ بدین ترتیب دکمه هوم شامل پنج نقطه رنگارنگ بوده و با لمس آن به تحرک در می‌‌آید. این دکمه تنها با لمس طولانی کاربر بر روی آن متحرک می‌شود و اگر برنامه Google Now را غیر فعال کنید، چهار نقطه رنگارنگ دکمه هوم نا پدید می‌شوند. بنابراین بین دکمه هوم جدید و سرویس Google Now در نکسوس های ۲۰۱۶ گوگل ارتباط خاصی وجود دارد.
هم اکنون اطلاعات زیادی از نکسوس های ۲۰۱۶ گوگل در اختیار نداریم؛ این دو گوشی به احتمال زیاد هر دو ساخته کمپانی اچ تی سی هستند. نکسوس سیلفیش نسخه پلاستیکی با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی بوده و نکسوس مارلین نسخه گرانتر فلزی با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی خواهد بود. هنوز انتشار لانچر جدید گوگل برای همه دستگاه‌های اندرویدی در هاله‌ای از ابهام وجود دارد. اما این دو دستگاه نکسوس جدید قطعا دکمه هوم متحرک و رنگارنگی خواهند داشت. همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی‌های نکسوس قدیمی با دریافت آپدیت اندروید ۷٫۰ نوقا این لانچر جدید را دریافت کنند.
در حال حاضر با لمس طولانی بر روی دکمه هوم، بخش Google Now باز می‌شود. حالا باید ببینیم آیا گوگل علاوه بر طراحی دکمه‌های منوی جابجایی اندروید، تغییر خاصی در کاربرد آنها ایجاد کرده است یا خیر.
 
نکسوس های 2016 گوگل
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا