اخبار

نکسوس ۴ بالاخره طعم اندروید ۶ مارشملو را به کمک سایانوژن چشید!

استفاده‌کنندگان و علاقه‌مندان به برند نکسوس در جریان هستند که گوگل پیش از هر محصول دیگری قابلیت‌های جدید پلتفرم اندروید را بر روی این سری آزمایش می‌شکند.
محصولاتی همچون نکسوس ۵، نکسوس ۵X، نکسوس ۶، نکسوس ۶P، نکسوس ۷ (۲۰۱۳)، نکسوس ۹ و نکسوس پلی از سری خانواده نکسوس تاکنون توانسته‌اند مجوز دریافت اندروید ۶٫۰٫۱ به دست آورند و این در حالی است که به گفته مانتین ویو این نسخه از پلتفرم اندروید هیچ‌گاه برای نکسوس ۴ و اعضای پیش‌تر از آن عرضه نخواهد شد.
حال امروز در خبری مسرت بخش برای دارندگان نکسوس ۴ مطلع شدیم که سیانوژن در نسخه جدید کاستوم رام خود که بر پایه اندروید ۶ مارشملو توسعه یافته، تمامی امکانات آن را برای محصولاتی پشتیبانی کننده از جمله نکسوس ۴ به ارمغان خواهد آورد. بدین ترتیب دارندگان گوشی هوشمند نسبتاً قدیمی نکسوس ۴ از هم‌اکنون می‌توانند با دریافت و نصب کاستوم رام CyanogenMod 13 طعم اندروید ۶ مارشملو را به کمک سیانوژن بچشند.
همان‌طور که گفته شد این نسخه از رام سیانوژن بر پایه اندروید ۶ توسعه یافته و دارندگان نکسوس ۴ می‌توانند با دریافت آخرین نسخه آن در قالب یک فایل ۲۷۷٫۰۱ مگابایتی با پسوند nightly، از اکثر قابلیت‌های اندروید مارشملو بهره‌مند شوند. هرچند این بسته هم‌اکنون به صورت عمومی عرضه گردیده، با این حال وجود برخی باگ‌های مشکل ساز در آن دور از ذهن نخواهد بود از این رو پیشنهاد می‌شود تا به پایداری رسیدن نسخه نهایی کمی بیشتر صبر نمایید.
منبع: androidauthority

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا