اخبار

نگاهی به ویژگی های احتمالی گلکسی اس ۷

یکی از پرچم دارانی که این روزها افراد بسیاری منتظر رونمایی از آن هستند ، گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) کمپانی سامسونگ است.تاکنون اخبار و شایعات متعددی پیرامون امکانات و ویژگی های این گوشی منتشر شده که همه نوید محصولی جالب و قدرتمند از سامسونگ را می دهد.در این مطلب با جمع بندی برخی ویژگی ها و امکانات گلکسی اس ۷ ، نگاهی داریم به ۷ مورد از مهم ترین ویژگی هایی که احتمالا در آن به کار برده خواهد شد ، با گجت نیوز همراه باشید.

بدنه باریک تر از جنس شیشه و منیزیم

Galaxy-S7-1
شایعه ای درباره Galaxy S7 قوت گرفته است که به بدنه ای از جنس آلیاز منیزیم اشاره می کند و در کنار این آلیاژ ، لایه ای شیشه ای قرار دارد که وظیفه محافظت از این بدنه را برعهده دارد. در کنار این بدنه فراموش نکنیم که برای هر دستگاه پرچمدار باریک تر شدن یک نقطه قوت به شمار می رود و اتفاق افتادنش در این دستگاه بسیار محتمل به نظر می رسد.

صفحه نمایش بزرگ تر

Galaxy-S7-2
بزرگ تر شدن صفحه نمایش یکی از محتمل ترین اتفاقات مربوط به این دستگاه است .با نگاهی به روند معرفی گلکسی های سامسونگ این احتمال وجود دارد که گلکسی اس ۷ هم اندکی بزرگتر از پرچم دار قبلی سامسونگ باشد. اگر بخواهیم پیش بینی کنیم که صفحه نمایش این دستگاه با چه سایزی معرفی خواهد شد می توان احتمال را داد که وقتی پرچمدار قبلی یعنی Galaxy S6 با اندازه ۵٫۲ معرفی شده پس ممکن است سایز این دستگاه ۵٫۵ اینچی باشد. ولی هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نیست و این هم بخاطر وجود دستگاه Galaxy S6 Edge Plus است که با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و مشخصات بالارده اش بدموقع وارد بازار شد.همچنین گفته می شود که گلکسی اس ۷ در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل اول از نمایشگر ۵.۲ اینچی صاف و مدل دوم نیز با نمایشگر ۵.۷ اینچی با لبه های منحنی به دست کاربران خواهد رسید.

پردازنده سریع تر

Galaxy-S7-3
گفته می شود که گلکسی اس ۷ سامسونگ در دو نسخه با چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه شود.از هردوی این سری پردازنده ها انتظار می رود که نقشی در پردازش های سنگینی که احتمالا به عهده Galaxy S7 قرار داده می شود، ایفا کنند.

دوربین قدرتمند تر

Galaxy-S7-4
در مورد دوربین نیز همانند صفحه نمایش می توان با اطمینانی مشابه صحبت کرد و گفت که این قسمت نیز پیشرفت خواهد کرد و حتما پیشرفتش قابل ملاحظه خواهد بود.Galaxy S7 اولین گزینه برای استفاده از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور تکنولوژی BRITECELL نیز قرار خواهد داشت که قرار است رنگ بندی مناسب تری نسبت به نسل قبل را داراست. سیستم کاهش نویز هم در عکس هایی که در نور کم گرفته می شوند به کمک شما خواهند آمد.دومین نامزد برای استفاده در دوربین این گوشی، سنسور ۱.۲ اینچی ۱۲ مگاپیکسلی سامسونگ است که مدتهاست مهندسین این شرکت در حال کار بر روی آن هستند و شاید آن را در گلکسی اس ۷ ببینیم.

استفاده از چیپست صدای اختصاصی ESS

Galaxy-S7-5
سامسونگ در پرچم داران قبلی خود از چیپ های Wolfson استفاده می کرده ولی ظاهرا قرار است حالا از سری دیگری که آن هم ساخته خودش استفاده کند. البته شایعات دیگر می گویند که ممکن است سامسونگ با Jay-Z Tidal Music Service همکاری کند .

صفحه نمایش حساس به فشار

Galaxy-S7-6
همانطور که می دانید، صفحه نمایش و قابلیت های آن یکی از مهم ترین دغدغه های موجود در صنعت اسمارتفون ها است. در این بین، پرچمدار های سامسونگ همیشه دارای بهتری صفحه نمایش ها با بهریت قابلیت ها بوده اند. همانطور که می دانید اپل آیفون های جدید را با تکنولوژی لمس ۳ بعدی یا ۳D Touch معرفی کرد که بر اساس میزان فشار کاربر به نمایشگر گوشی ، دستورات متفاوتی را اجرا می کند. شرکت Synaptics که تکنولوژی مشابه ای را با نام ClearForce ارائه کرده است ، چندی پیش نام سامسونگ را به عنوان یکی از شرکای اصلی خود در عرضه فناوری حساس به فشار ClearForce ذکر کرد. این فناوری شبیه به تاچ سه بعدی گوشی های آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس خواهد بود که البته چندین ویژگی جدید نیز به آن اضافه خواهد شد. اگر خوشبینانه تر به شایعات نگاه کنیم می توان گفت ClearForce به یکی از ویژگی های کلیدی کهکشانی جدید سامسونگ تبدیل خواهد شد.

پورت USB مدل C

Galaxy-S7-7
این شایعه راجع به Galaxy S7 واقعا نیازی به هوش فوق العاده ندارد. حالا که بیشتر کمپانی ها به سمت استفاده از این درگاه در پچم داران خود رفته اند ، قطعا سامسونگ هم از این قافله عقب نخواهد ماند. این درگاه قابلیت هایی همچون انتقال سریع تر فایل ها و شارژ گوشی با سرعت بیشتر را در خود جای داده است. البته نباید از طراحی منحصر به فرد ورودی این درگاه نیز غافل شد به طوری که شما می توانید سری کابل را از هر دو طرف آن به پورت درگاه مخصوص آن وارد کنید.
نظر شما در مورد این ویژگی ها چیست ؟ چه انتظاراتی از پرچم دار بعدی سامسونگ دارید ؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا