موبایلستان

نگاهی به جدیدترین مرکز خدمات هوشمند و پیشرفته موبایل سامسونگ

اطلاعات کلی درمورد مرکز خدمات جدید سامسونگ

نگاهی به جدیدترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ

 

مرکز خدمات سامسونگ بازار چارسو تهران

 
سامسونگ بزرگترین و پیشرفته‌ترین مرکز خدمات موبایل و لوازم جانبی را در بازار چارسو بازگشایی کرد. این مرکز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه طی مراسمی رسمی با حضور مدیران سامسونگ، اهالی رسانه، همکاران تجاری و علاقه‌مندان شروع به کار کرد.
مشتریان در مرکز خدمات موبایل جدید سامسونگ، خدماتی مانند مشاوره، آموزش و راهنمایی برای خرید آگاهانه براساس سلایق ونیاز‌هایشان را دریافت می‌کنند.
مرکز خدمات سامسونگ با مساحتی بیش از ۳۰۰ متر در طبقه منفی یک بازار چارسو قرار گرفته است. در این مرکز، علاقه‌مندان قادر خواهند بود تا علاوه بر بهره‌مندی از خدمات پس از فروش، فناوری‌های جدید سامسونگ و کار با گجت‌های مختلف را تجربه کنند. ضمن آنکه انواع برنامه‌های آموزشی با محوریت معرفی خانواده محصولات، متناسب با کاربران مبتدی تا حرفه ای در نظر گرفته شده است.
بخش تعمیر محصولات یکی دیگر از قسمت‌های مهم مرکز خدمات است. در این بخش سعی شده تا مشتریان ضمن ارتباط رودرو با کارشناسان ویژه سامسونگ و اطلاع از جزئیات روند تعمیر محصول خود، دستگاه‌ها را در زمانی کمتر از یک ساعت تحویل بگیرند. البته در این مدت آنها می‌توانند کار کردن با هدست‌های واقعیت مجازی سامسونگ را تجربه کنند و لحظات لذت‌بخشی را پشت سر بگذرانند.
 

 

بزرگ‌ترین مرکز خدمات تلفن همراه در ایران

 

فضای مرکز خدمات

 

مساحت مرکز خدمات

تجربه کار با فناوری‌ها و محصولات روز سامسونگ

 

سالن انتظار

 

 

ارائه خدمات پس از فروش به سبکی متفاوت

 

کارشناسان ویژه آماده ارائه خدمات به کاربران

 

انتخاب آگاهانه

 

تعمیر در کمتر از یک ساعت

اسمارت آکادمی

خروج از نسخه موبایل