اخبار

هدست واقعیت مجازی HTC Vive با قیمت ۸۹۹ یورو پیش‌فروش خود را آغاز کرد

سال گذشته در MWC، کمپانی HTC شراکت خود با Valve را برای ساخت هدست واقعیت مجازی Vive VR اعلام کرد. یکی از محبوب‌ترین هدست‌‌ها در سال ۲۰۱۵ که از امروز پیش‌فروش آن در اروپا نیز آغاز شده و کاربران اروپایی می‌توانند آن را از هم اکنون به قیمت ۸۹۹ پیش‌خرید کنند.
برخلاف هدست‌های مجازی دیگر مانند Samsung Gear VR یا LG 360 VR ، این هدست برای مصارف حرفه‌ای‌تر ساخته شده و قرار با هدست Oculus Rift مقابله کند. Vive قابل استفاده در گوشی نبوده و قرار است با رایانه‌های شخصی بالارده به کار رود. همچنین بازی‌‌های فوق العاده‌‌ای نیز قرار است برای گوشی عرضه شوند. جالب است بدانید که کمپانی Audi نیز در اروپا از این هدست برای شبیه‌سازی رانندگی با خودروی جدید A6 استفاده خواهد کرد.
همانطور که قبلا گفته بودیم Vive قرار است که در آمریکا به قیمت ۷۹۹ دلار عرضه شود. و تقریبا ۲۰۰ دلار از Oculus Rift گران‌تر خواهد بود، اما باید قبول کرد که ارزش آن را دارد. هرچند این هدست در اروپا به قیمت ۸۹۹ یورو به فروش خواهد رفت. قیمت‌ها در نقاط دیگر جهان نیز به همین شکل بوده و شاهد عرضه‌ی یک هدست گران قیمت، اما بالارده خواهیم بود.
جالب است بدانید این هدست تعییراتی را نیز به خود دیده. در مقابل هدست یک دوربین قرار دارد تا بدون نیاز به برداشتن هدست بتوانید جلوی خود را مشاهده کنید. این هدست قرار است از تاریخ پنجم آپریل ( هفدهم فروردین ) غرضه گردد به صورت جهانی عرضه گردد.
منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا