اخبار

هدست Daydream View گوگل از یوتوب، نت فلیکس و HBO پشتیبانی می کند

گوگل دقایقی پیش و در جریان مراسم معرفی موبایل های جدید پیکسل اعلام کرد که تا پایان امسال، ۵۰ اپلیکیشن برای پلتفرم واقعیت مجازی Daydream منتشر خواهند شد. تا زمانی که بازی ها و سرویس های مختلف به این پلتفرم قدم گذارند نیز گوگل تلاش می کند تا با محتوای ویدئویی و توریسم مجازی کاربران را سرگرم نماید.
در همین خصوص گوگل اعلام کرده که هدست Daydream View می تواند ویدئوهای معمولی یوتوب، نت فلیکس و HBO را در یک صفحه مجازی به نمایش بگذارد تا بتوانید یک سینمای خصوصی برای خود داشته باشید.
همچنین درست مثل کاردبورد، کاربران Daydream هم می توانند با قابلیت Street View اپلیکیشن گوگل مپس تورهای مجازی در بیش از ۱۵۰ نقطه شگفت انگیز دنیا مثل اهرام ثلاثه و تاج محل را تجربه کنند. استریت ویوی گوگل علاوه بر این تورهای مجازی می تواند فضای درون استادیوم های مشهور فوتبال و بعضی جزایر کوچک که اتومبیل قادر به تردد در آن نیست را هم به نمایش بگذارد.
ضمنا با خرید یکی از هدست های Daydream گوگل می توانید تمام محتوایی که از گوگل پلی خریده اید را هم در حالت سینمای شخصی تماشا کنید. مضاف بر این امکان تماشای تصاویر ۳۶۰ درجه را به طور مستقیم از اپلیکیشن گوگل فوتوز نیز خواهید داشت.

 
منبع : دیجیاتو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا