اخبار

هر آنچه شایعات در مورد مشخصات HTC One M10 می گویند

کمپانی تایوانی اچ تی سی این روزها حال روز خوشی ندارد.پرچم دار سال گذشته این شرکت، به دلایل مختلف با اقبال از سوی مصرف کنندگان روبرو نگردید و آمارهای مالی اچ تی سی بسیار ضعیف و ناامید کننده است.با تام این تفاسیر، هنوز هم اچ تی سی یکی از کمپانی های صاحب نام در صنعت گوشی های هوشمند بوده و امیدهای زیادی به آن می باشد.
به هر حال اکنون دیگر همه چشم ها به پرچم دار جدید اچ تی سی دوخته شده و با توجه به نتایج ضعیف سال گذشته، انتظارات بیشتری از این گوشی که احتمال می رود اچ تی سی وان ام ۱۰ ( HTC One M10 ) نام داشته باشد ، می رود.
تقریبا می‌توان گفت که هیچ منبعی از تولید این اسمارت فون خبر قطعی نداده است و هنوز مانند یک راز باقی مانده و ما حتی نمی‌توانیم از این مطمئن باشیم که این اسمارت فون به بازار می‌آید. به طور قطع می‌توان گفت که HTC  پرچم داری جدید را در سال ۲۰۱۶ معرفی می‌کند و شاید ما آن را به نام M10 بشناسیم و یا برای آن یک نام ترکیبی از M9 انتخاب کنند که هیچ کس نتواند آن را حدس بزند.
در این مطلب به جمع بندی اخبار، شایعات و اطلاعاتی که تاکنون از پرچم دار جدید اچ تی سی منتشر شده می پردازیم.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

طراحی و ویژگی‌های احتمالی HTC One M10:

انتظار می‌رود که HTC One M10 یک اسمارت فون تقریبا متفاوت و خاص باشد. HTC در CES آشکار کرد که بهبود قابل توجهی در نوآوری و تکنولوژی و طراحی پرچم دار جدید HTC برنامه ریزی شده است.
هنوز مشخص نشده است که چه نوآوری و تکنولوژی ای باعث می‌شود که پرچم دار جدید HTC از بقیه اسمارت فون‌ها متفاوت شود ولی شایعاتی وجود دارد که HTC One M10 از قابلیت شارژ بی سیم بهره ببرد. شارژ کردن بی سیم یک قابلیت جدید و غیر قابل انتظار نیست اما پرچم دار قبلی HTC از این ویژگی بهره نمی‌برد.
آیا این بدان معناست که HTC One M10 یک ظاهر کاملا متفاوت دارد؟ هنوز برای پاسخ به این سوال زود است اما احتمال دارد مانند One M9 زیبا باشد و نگرانی راجب به طراحی آن وجود ندارد.
همچنین مشخص است که این اسمارت فون قوی تر و قدرتمند تراز پرچم دار قبلی این کمپانی باشد. به نظر می‌رسد که جدید ترین پدازنده ی هشت هسته ای (Snapdragon 820) در درون M10 وجود دارد که یکی از ابزار رقابت در بین همه ی اسمارت فون‌ها است و احتمال می‌رود که پرچم دار جدید سامسونگ نیز از آن بهره ببرد. همچنین امکان  ارتقا صفحه نمایش در M10 وجود دارد.

رقبای HTC One M10:

رقبای بسیاری برا HTC One M10 وجود دارند. انتظار داریم که Sumsung Galaxy S7 با فاصله زمانی اندکی، قبل و یا بعد از معرفی اسمارت فون جدید HTC  معرفی شود. این بدان معناست که یک رقیب بزرگ برای HTC وجود دارد.
همچنین Sony Xperia Z5  (که هم اکنون در بازار وجود دارد) و LG G4 (که بزودی LG G5 جایگزین آن می‌شود) رقبای جدی HTC هستند. HTC A9 نیز که در پایان سال ۲۰۱۵ منتشر شد نیز یک رقیب بزرگ برای HTC One M10 است. همچنین iPhone 6S و  iPhone 6S Plus نیز رقبای سرسختی هستند که HTC  باید برای دست یابی به قدرت با آن‌ها رقابت کند.

تاریخ رونمایی HTC One M10:

انتظار می‌رود که کمپانی HTC به قدرت خود در سال جاری بازگردد ولی هنوز هیچ خبری برای رو نمایی M10 از طرف HTC منتشر نشده است. One M9 در مارچ سال ۲۰۱۵ (اسفند سال ۱۳۹۳) در کنگره ی mobile world در بارسلونا معرفی شد و ممکن است که One M10 مانند M9 معرفی شود.
در را بطه با سایر اطلاعات HTC One M10 چیز بیشتری  نمی‌دانیم، اخبار در مورد رونمایی این اسمارت فون بسیار اندک است و هنوز زمان رونمایی دقیق آن مشخص نشده است.
منبع: TECHRADAR

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا