اخبار

همراه هوشمند ویژه بازی سامسونگ با نمایشگر تاشو

همراه هوشمند ویژه بازی سامسونگ با نمایشگر تاشو
شرکت سامسونگ به‌تازگی یک تلفن همراه مجهز به نمایشگر تاشو را اختراع و ثبت کرده است که قرار است تا برای ساخت یک تلفن همراه هوشمند ویژه بازی‌های کامپیوتری طراحی شود.
تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به بدنه و نمایشگر تاشو چندان با ساختار مدنظر ما از تلفن‌های همراه هوشمند سازگار نیستند. بسیاری از ما دوست داریم تا تغییری در طراحی تلفن‌های همراه هوشمند را مشاهده کنیم ولی در عمل این تغییر بسیار دشوار است و نمونه بارز آن نیز عدم استقبال از تلفن همراه شرکت زدتی‌ای با نمایشگر دوقلوی تاشو بوده است.
با این وجود سامسونگ نیز برای مدت‌ها به دنبال احیا کردن نسل تلفن‌های همراه هوشمند تاشو بوده است و به‌تازگی به سراغ ثبت یک اختراع رفته است که نشان می‌دهد این شرکت برای این موضوع بسیار جدی است. این اختراع شامل یک تلفن همراه هوشمند است که دو نمایشگر تقریبا هم‌اندازه دارد که می‌توان آن‌ها را با تا کردن در کنار یکدیگر قرار داده و یا این‌که با باز کردن آن‌ها به سراغ استفاده از دستگاه به‌عنوان یک تبلت بزرگ رفت.
تا به اینجای کار همه چیز شبیه به همراه هوشمند شرکت زدتی‌ای است ولی ماجرا وقتی جالب می‌شود که بدانید این تلفن همراه هوشمند با هدف تخصصی سازی انجام بازی‌های کامپیوتری بر روی این دستگاه طراحی شده است. به این ترتیب باید گفت که این تلفن همراه هوشمند قرار است تا تجربه‌ای شبیه به کنسول بازی محبوب شرکت نینتندو یعنی مدل ۳DS را برای کاربران به همراه خواهد داشت. با توجه به محبوبیت این کنسول بازی می‌توان انتظار داشت که در صورت پیاده‌سازی صحیح، شاهد موفقیت این تلفن همراه نیز خواهیم بود. البته قیمت‌گذاری یکی از مهم‌ترین عناصر در تعیین میزان موفقیت این تلفن همراه هوشمند خواهد بود.
البته هنوز مشخص نیست که این تلفن همراه هوشمند چه مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار خواهد داشت با این وجود باید گفت که به علت طراحی ویژه این دستگاه برای بازی‌های کامپیوتری می‌توان انتظار داشت که مشخصات پردازشی بسیار نیرومندی را بر روی این تلفن همراه هوشمند در اختیار داشته باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا