اخبار

هوآوی در روی گوشی هوشمند تاشو عجیب کار می کند

گوشی های هوشمند تاشدنی را می توان پروژه بعدی شرکت های مختلف برای ارائه محصولات جدید دانست که در همین ارتباط سامسونگ دست به طراحی گلکسی فولد زده و هواوی نیز با طراحی میت ایکس تصمیم به ورود به این حوزه از دستگاه ها را گرفته اند. اما با این اینکه هنوز این دو گوشی هوشمند به صورت رسمی وارد بازار نشده اند، همین شرکت ها در حال کردن بر روی دیگر محصولات خود در این زمینه هستند. سازمان مالکیت معنوی WIPO اطلاعاتی از پتنت جدید هواوی منتشر کرده است که نشان می دهد این شرکت به دنبال تولید گوشی هوشمندی با سه صفحه نمایش می باشد که از دو قسمت تا می خورد. براساس این گزارش پتنت جدید هواوی در تابستان سال ۲۰۱۸ به ثبت رسیده است.

تصاویری که در کنار اطلاعات جزئی از این پتنت توسط LetsGoDigital عرضه شده است، به وضوح نشان می دهد که با یک گوشی هوشمند با ابعاد بزرگ روبرو هستیم که از دو نقطه مختلف قابلیت تاشدن دارد. این دستگاه در حالت کاملا باز به یک تبلت تبدیل شده و یک نمایشکر بزرگ را در اختیار شما قرار خواهد داد و در صورت تاشدن نمایشگرها نیز به یک گوشی هوشمند ضخیم تبدیل می شود. یکی از نقاط قوت در طراحی میت ایکس را می توان امکان استفاده کردن از آن در حالت ایستاده دانست که این موضوع در موقعیت های مختلفی همچون کنفرانس ها دارای کاربرد زیادی است. اما در این گوشی جدید براساس این تصاویر با نکته ای مهم روبرو هستیم، به نظر می رسد که هواوی تصمیم گرفته است که در این محصول از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کند.

با این وجود این طرح تنها فعلا در حد یک پتنت بوده و به منظور حفظ حقوق مالکیت به ثبت رسیده و تا زمانی که به مرحله اجرا بیاید، ممکن است تغییرات زیادی را به خودش ببیند. البته با بزرگ تر شدن نمایشگر در این نوع گوشی ها، کمی نگرانی ها بیشتر شده و سئوالات زیادی برای کارشناسان به وجود خواهد آمد. باید منتظر ماند و دید که آیا هواوی تصیمی برای تولید این محصول اتخاذ خواهد کرد یا خیر.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا