اخبار

هوآوی پیشرو در ارائه تکنولوژی های نوآورانه در منطقه خاورمیانه

هوآوی هفته گذشته در دبی در رویدادی از آینده نوآوری های خود در خاورمیانه رونمایی کرد. این رویداد درست بعد از نمایشگاه IFA در برلین که هوآوی در آن حضور پر رنگی داشت برگزار شد. در این رویداد خانم گلوری، مدیر ارشد بازاریابی هوآوی و آقای جین، مدیر منطقه خاورمیانه وشمال آفریقای هواوی نوآوری های مهم و کلیدی این شرکت در صنعت گوشی های هوشمند در دنیا و منطقه خاورمیانه را معرفی کردند. همچنین در این رویداد به اقدماتی که هوآوی برای تبدیل شدن به یک برند تراز اول در سطح جهان انجام داده اشاره شد.
هوآوی در حال حاضر سومین برند بزرگ بازار گوشی های هوشمند در سطح جهان و یک از نوآورترین شرکت ها در این صنعت است. اخیراً این شرکت در ادامه نوآوری های خود، حرکت مهمی را آغاز کرده که نوید دهنده عصری جدید در حوزه گوشی های هوشمند خواهد بود و با رونمایی  از چیپ ست Kirin 970 و قابلیت های این چیپ برای ایجاد هوش مصنوعی در گوشی های هوشمند، تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.
 
هوآوی پیشرو در ارائه تکنولوژی های نوآورانه در منطقه خاورمیانه
 
خانم گلوری مدیر ارشد بازاریابی هوآوی در این رویداد گفت: “ما پتانسیل عظیمی در بازار خاورمیانه می بینیم و خوشحال هستیم که از علاقه این بازار به نوآوری های جدید پشتیبانی می کنیم. هوآوی در دنیا سرمایه گذاری زیادی را در بخش تحقیق و توسعه انجام داده و تلاش کرده با دور هم جمع کردن بهترین منابع فنی و علمی نوآوری های خود را ارتقا دهد. این اقدمات روند رو به رشد نوآوری های ما را بهبود بخشیده و تجربه کاربری فراتر از آنچه تاکنون بوده را برای کاربران در تجهیزات هوآوی ایجاد خواهد کرد. ما تلاش می کنیم در این منطقه رو به رشد بخش مهمی از جدیدترین نوآوری های تکنولوژیک را به خود اختصاص دهیم.”
آقای کلمنت، مدیر بخش بازاریابی محصول هوآوی هم که در این رویداد حضور داشت در ارتباط با طرح های هوآوی برای گوشی های آینده توضیحاتی ارائه و چیپ ست Kirin 970 را به عنوان چیپی با قابلیت های هوش مصنوعی معرفی نمود. او همچنین گفت Mate 10 با این چیپ قدرتمند و با تلفیق قدرت هوش مصنوعی در فضای ابری (Cloud) در خود گوشی در ماه آینده در مونیخ آلمان معرفی خواهد شد.
 
HUAWEI پیشرو در ارائه تکنولوژی های نوآورانه در منطقه خاورمیانه
 
کلمنت در ادامه اظهار داشت: “هوآوی با پیشرفت های خود در حوزه های چیپ، سخت افزار و فضای ابری مرتبط با گوشی های هوشمند، این تجهیزات را از دستگاه هایی هوشمند به دستگاه هایی بهره مند از هوش مصنوعی تبدیل خواهد نمود تا تجربه کاربری کاملاً متفاوتی در اختیار کاربران قرار گیرد. Kirin 970 قابلیت های قدرتمندی در حوزه هوش مصنوعی در تجهیزات موبایل ایجاد می کند که تاکنون در رقبا نظیر آنها وجود نداشته است.”
آقای جین مدیر خاورمیانه و منطقه آفریقای شمالی هوآوی هم در این رویداد به پررنگ تر شدن نقش هوآوی در بازار منطقه ای اشاره داشت. او در این ارتباط گفت: “با همه گیر تلفن های هوشمند و نفوذ بالای اینترنت در این منطقه، خاورمیانه یکی از حیاتی ترین بازارها برای هوآوی در دو سال اخیر بوده است به همین دلیل ما روی حفظ کیفیت محصولات و خدماتمان برای کاربران این منطقه تمرکز زیادی داریم. به علاوه ما تلاش می کنیم راه های موثری برای ارتباط با مشتریان علاقمند به جدیدترین تکنولوژی ها یافته و همچنین محبوبیت برند هوآوی را سال به سال ارتقا دهیم.”
با توجه به گزارش مستقل GFK در نیمه اول سال ۲۰۱۷، هوآوی در حال حاضر برند دوم در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی با سهم بازار ۱۳٫۸ درصد است. همچنین این برند در لیست فورچون ۵۰۰ ، رتبه هشتاد و سومین شرکت بزرگ دنیا را داراست.
علاقه به پیشرفت و توسعه در کشورهای منطقه خاورمیانه در کنار جمعیت جوان آن، با موفقیت های هوآوی همسو شده و به آن شتاب بیشتری بخشیده و امید می رود طی سال های آتی شاهد رشد چشمگیرتر این برند در این منطقه باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا