اخبار

هوآوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس با سلفی لایکا معرفی شد

شرکت هوآوی دستگاه هوآوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس خود را در MWC بارسلونا چند لحظه پیش معرفی کرده است. این دو پرچمدار جدید با بهبود  در طراحی صفحه نمایش، چیپ ست، و البته دوربین سلفی لایکا معرفی شده اند.
سلفی لایکا
هوآوی پی ۱۰

هوآوی P10 دارای طراحی جدید با  ظاهر بسیار منحصر به فرد همراه با یک صفحه نمایش ۱۰۸۰p IPS است،
۵٫۱اینچی بوده  که یک درجه کوچکتر از  P9  با صفحه ی ۵٫۲ اینچی می باشد. این گوشی با همان تراشه کیرین ۹۶۰  معرفی شده توسط میت ۹ می باشد و دارای ۴ گیگابایت رم است.
راه اندازی جدید لایکا چیزی است که بیشتر مردم به دنبال آن خواهند بود در P10 ویژگی های راه اندازی دوربین شبیه به  میت ۹ دوربین
۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی تک رنگ قرار گرفته است. هر دو با لنز f / 2.2 می آیند، اما OIS تنها در یک رنگ موجود است.
هوآوی P10 دارای بلندگوهای استریو درست مثل P9 پلاس و میت 
۹ می باشد. دارای یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری بوده . سیستم عامل آندروید نوقا با جدیدترین رابط کاربری Emotion UI 5.1 است.
Huawei  P10 در ماه مارس در رنگ سبز،  آبی،  طلایی،  سفید، سیاه،  نقره ای، و طلایی رزگلد راه اندازی خواهد شد. این گوشی با قیمت ۶۴۹ یورو وارد بازار خواهد شد و بازارهای اولی که میزبان این دستگاه می باشند استرالیا، اتریش، شیلی، چین، کلمبیا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایتالیا، مالزی، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، پرو، فیلیپین، لهستان، روسیه، عربستان سعودی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی، بریتانیا، ویتنام می باشد.
هوآوی پی ۱۰ پلاس

هوآوی پی ۱۰ پلاس در ادامه سنت هوآوی پی ۹ پلاس می باشد
و دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی IPS با رزولوشن چهار HD است.
پی ۱۰ پلاس توسط
تراشه  کیرین ۹۶۰  طراحی شده ،این دستگاه با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت بوده و مدل دیگر آن با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت می باشد.
هوآوی P10 پلاس ویژگی های مشخصات همان دوربین و ویژگی های  P10 را دارد فقط یک مقدار از آن پیشرفته تر.
دوربین سلفی آن نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی لایکا بوده

 یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد پی ۱۰ پلاس  صفحه نمایش جدید و دیافراگم گسترده تر در دوربین است.
 دارای یک باتری بزرگتر ۳۷۵۰ میلی آمپر ،همچنین قابلیت پشتیبانی از سوپر شارژ هواوی را دارد.
مشخصات دیگرآن مشابه  همان  P10 است – بلندگوهای استریو، گوریل شیشه ای ۵، یک کلید اصلی لمسی با سنسور اثر انگشت، آندروید ۷ نوقا، EMUI 5.1.
هوآوی پی ۱۰ پلاس در رنگ های  سفید، آبی، طلایی، سیاه،  نقره ای، رزگلد و سبز راه اندازی خواهد شدو همانند پی ۱۰ در ماه مارس در همان بازارها در دسترس خواهد بود. مدل ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت ۶۹۹ یورو می باشد در حالی که مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۷۹۹ یورو است.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا