اخبار

هوآوی P Smart Z در بنچمارک Geekbench رویت شد

گوشی جدید شرکت هواوی بنام P Smart Z در بنچمارک Geebench نمایان شد. یک پروسسور ۸ هسته ای قدرت این پرچمدار را تامین می کند. طی روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در مورد گوشی های جدید شرکت هواوی شایعاتی منتشر شده بود و حتی قیمت این گوشی پرچمدار هم تا حدی مشخص شده بود. این گوشی جدید در بنچمارک Geekbench قرار گرفته است.

شماره مدل های STK-LX1  و STK-LX3 در بنچ مارک حضور یافته اند. دو گوشی مشخصات یکسانی دارند و یک چیپست ۸ هسته ای قدرت این گوشی ها را تامین می کند که فرکانس آن روی ۷/۱ گیگاهرتز تنظیم شده است. رم ۴ گیگ بایت برای این گوشی مدنظر گرفته شده تا مقدار حافظه آن را بالا ببرد. سیستم عامل اندروید پای در این گوشی به کار رفته است و مشخصات مختلف باعث شده تا در این بنچماک امتیازات مختلفی را بدست بیاورند. گوشی هواوی STK-LX3  امتیاز ۱۵۴۴ را در بخش تک هسته ای و امتیاز ۵۵۵۸ را در بخش چند هسته ای کسب کرده است. گوشی دیگر هواوی در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیازات ۱۵۴۳ و ۵۴۸۰ را کسب کرده است.

در گوشی جدید شرکت هواوی دوربین سلفی پاپ آپ کار گذاشته شده است و در پنل پشتی آن یک سنسور ردیابی اثر انگشت تعبیه شده است. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپییکسل با دریچه دیافراگم f/1/8 و با دریچه دیافراگم f/2.4، ۲ مگاپیکسل است. دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل بوده که دریچه دیافراگمی f/2.0 را دارد. اندازه صفحه نمایش گوشی P Smart Zشرکت هواوی ۵۹/۶ اینچ و فول اچ دی پلاس است. اندازه تصویر این صفحه نمایشگر ۵/۱۹:۹ است.

حافظه داخلی آن ۶۴ گیگ و باتری آن نیز ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که باعث می شود تا به مدت زمان زیادی با آن کار کرد. قیمت این دستگاه ۲۷۹ یورو برآورد شده است.  به نظر می رسد که شرکت هواوی این بار دست به کاری عجیب زده است و سعی کرده که یک گوشی با دوربین سلفی جهنده را تولید کند. ای گوشی در قالب سری محصولات P Smart معرفی خواهد شد. این گوشی یک گوشی جدید بوده که می تواند در بین مخاطبان و کاربران انقلابی جدید به پا کند.

زمان معرفی آن هنوز مشخص نشده است و وزن ۱۹۷ گرم است. حسگرهای اثر انگشت، قطب نما، نزدیکی، شتاب سنج در آن تعبیه شده است. انتظار می رود که این گوشی بتواند در بین سایر گوشی ها خاص شده و فروش خوبی داشته باشد. البته هنوز زمان معرفی شده اعلام نشده است. در این گوشی، سنسور یکپارچه وجود ندارد و قرار بر این است که با رنگ های آبی، مشکی و سبز به بازار عرضه شود. حتی انتظار می رود که گوشی های بهتری با امکانات جدیدتر به بازار عرضه شود و بتواند گوی رقابت را از رقبا خود برباید.

با تا زمان معرفی شدن این گوشی منتظر بمانیم تا مشخصات جدیدتری از آن به دست ما برسد تا بتوانیم این گوشی را بیشتر برای همگان معرفی کنیم.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا