اخبار

هواوی از تبلت مدیا پد ۲ و ساعت هوشمند واچ اس ۱ رونمایی کرد

پس از معرفی رسمی گوشی آنر ۶ ایکس در کنفرانسی که هواوی برگزار کرده است، حالا شاهد رونمایی از تبلت مدیا پد ۲ (Media Pad 2) و ساعت هوشمند واچ اس ۱ (Watch S1) نیز هستیم. برند زیر مجموعه هواوی با نام آنر (Honor) طراحی این محصولات را بر عهده داشته و نام “honor” در بخش پشتی این تبلت و ساعت هوشمند آنها به خوبی دیده می‌شود.
تبلت مدیا پد ۲ با بهره‌گیری از ۳ گیگابایت حافظه رم، به صفحه نمایشی ۸ اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ مجهز شده و می‌تواند یکی از بهترین تبلت های میان رده‌ای باشد که تا کنون از سوی هواوی (یا بهتر است بگوییم آنر) پیش روی کاربران قرار گرفته است. علاوه بر آن، تراشه اسنپ دراگون ۶۱۶ با مجهز بودن به ۸ هسته پردازشگر Cortex-A53 -که نیمی از آنها با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز و نیمی دیگر با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز فعالیت دارند- و پردازشگر گرافیکی Adreno 405، مسئول پردازش اطلاعات خواهد بود.

 

تبلت مدیا پد 2

 

سازندگان قصد دارند تبلت مدیا پد ۲ را در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی تولید کنند. همچنین دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی در کنار فلاش LED، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیانی از شبکه ۴G-LTE با امکان تماس صوتی، می‌تواند نام شرکت آنر (Honor) را در ذهن بسیاری از کاربران ماندگار کند.
در کنار گوشی هوشمند آنر ۶ ایکس و تبلت مدیا پد ۲، شرکت آنر با معرفی ساعت هوشمند واچ اس ۱، تلاش کرد تا خانواده محصولات ارزان قیمت و کاربردی خود را کامل کند. واچ اس ۱ با بهره‌گیری از صفحه نمایشی دایره‌ای شکل،  تنها ۳۵ گرم وزن دارد و شاید برایتان جالب باشد اگر بگوییم این ساعت هوشمند سبک می‌تواند تا عمق ۵۰ متری آب بدون هیچ مشکلی کار کند!
 
تبلت مدیا پد 2
البته نباید تصور کنید که ساعت هوشمند آنر اس ۱ برای رقابت با محصولاتی همچون اپل واچ یا گیر اس سامسونگ تولید شده چرا که خبری از سیستم عامل اندروید وِر یا دیگر سیستم‌های مشابه نیست. با این حال، به کارگیری سنسورهای دقیق گام شمار و ضربان قلب، می‌تواند این محصول جدید را به وسیله‌ای مناسب برای بسیاری از ورزشکاران تبدیل کند. همچنین کاربران می‌توانند در کنار تعویض بند این ساعت و استفاده از مدل‌های دیگر، انواع مختلفی از اعلانات (نوتیفیکیشن‌ها) را با متصل کردن واچ اس ۱ به گوشی هوشمند خود، دریافت کنند.
واچ اس ۱ قرار است در رنگ‌های آبی، مشکی و نارنجی و با قیمت ۱۰۳ دلار از هفته آینده در اختیار کاربران قرار بگیرد. هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با عرضه جهانی این ساعت هوشمند منتشر نشده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا