اخبار

هواوی و مرسدس بنز برای تولید تراشه های Kirin مخصوص خودرو وارد مذاکره شدند

با پیشرفت روزانه تولیدات خودرویی و نیاز بیش از پیش کاربران و رانندگان به دستگاه های بیشتر الکترونیکی، وجود سیستم های فوق هوشمند در خودروها هر روز بیشتر و بیشتر خود را نمایان میکنند. در این زمینه هواوی و مرسدس بنز برای تحقق به هدفی بزرگ وارد مذاکره شده اند.
شرکت هوآوی که یکی از پیشگامان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دنیا محسوب می شود، فعالیت‌های متنوعی در این حوزه دارد که از جمله آن می‌توان به تولید تراشه‌های مختلف با اهداف کاربردی مختلف اشاره کرد. های‌سیلیکون به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هواوی، وظیفه‌ی تولید تراشه‌های  kirin مورد استفاده در گجت‌های هواوی را بر عهده دارد و اخیرا این کمپانی چینی Kirin ۹۷۰ را به عنوان تراشه‌ی پرچمدار رونمایی کرده است.
توافق بین دو شرکت مرسدس بنز و هواوی برای تامین چند ساله تراشه های هوشمند شرکت مرسدس بنز برای خودروهای استثایی خود است.
این اولین بار نیست که هواوی با یک شرکت خودروساز همکاری می‌کند. هواوی پیش از این با آئودی همکاری کرده و تراشه‌های ۴g lte مورد استفاده در خودروهای این کمپانی آلمانی را نیز تامین کرده است.
huawei و HiSilicon در این همکاری ها با شرکت های آئودی و مرسدس بنز که بسیار به کیفیت محصولات خود اهمیت می دهند، به جهانیان سطح پیشرفت کیفیت، نوآوری و فناوری تجهیزات خود را نشان داده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا