اخبار

هواوی میت ۲۰ با پردازنده کایرین ۹۸۰ در انتوتو دیده شد

هواوی میت ۲۰ در تست بنچمارک ٬ با پردازنده کایرین ۹۸۰ در وبسایت انتوتو به اشتراک گذاشته شد. این گوشی استثنایی ظرف چند ماه آینده رونمایی می شود.

گوشی های پرچم دار عرضه شده هواوی در اواخر سال ۲۰۱۷ و اوایل ۲۰۱۸ که گوشی هایی همچون میت ۱۰ میت ۱۰ پرو، پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو بودند همگی از پردازنده استثنایی کایرین ۹۷۰ با پشتیبانی از پردازنده عصبی استفاده می کردند. در تست هایی که انتوتو در سال گذشته انجام داد سه گوشی پرچم دار هواوی در ابتدای لیست امتیازات این وبسایت قرار گرفتند. حال شایعات می‌گویند گوشی های هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو که تا چندی دیگر معرفی می‌شوند، به تراشه قدرتمندتر و مدرن‌تر کایریت ۹۸۰ تجهیز خواهند شد.
حال از سوی دیگر گوشی هواوی میت ۲۰ با پردازنده کایرین ۹۸۰ در وبسایت انتوتو دیده شده و امتیازی برابر با۳۵۶٫۸۱۹ دریافت کرده. البته این بنچمارک هیچ یک از جزئیات گوشی هواوی میت ۲۰ را افشا نکرده است، با این حال تصاویر دیگری از این گوشی منتشر شده است که می‌تواند نامش را تایید کند. گوشی‌های میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و آنر وی ۱۰ به ترتیب امتیازهای ۲۱۴٫۷۵۰، ۲۱۴٫۷۰۷ و ۲۱۳٫۷۵۸ را در وبسایت انتوتو به دست آورده بودند، در هر صورت میت ۲۰ با این اوصاف فوق العاده قدرتمند خواهد بود. کایرین ۹۸۰ برای نخستین بار در نسل جدید گوشی میت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
بر این اساس شرکت تایوانی TSMC تولید تراشه های ۷ نانومتری خود را آغاز کرده تا بتواند در پردازنده کایرین ۹۸۰ به کار ببرد. شایعات ادعا می‌کنند این چیپست شامل هسته‌های Cortex A75 بوده و نسل جدید NPU (واحد پردازش عصبی) به منظور ارائه ظرفیت‌های هوش مصنوعی است. انتظار می‌رود این چیپست از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند.
آن طور که شایعات نشان می دهند، نمایشگر ۵٫۹ اینچی QHD با نسبت ۱۶:۹ در میت ۲۰ تجهیز شده است. این درحالیست که مدل پرو این گوشی به یک نمایشگر ۶ اینچی با وضوح +Full HD و نسبت ۱۸:۹ تجهیز خواهد بود. هر دو این گوشی ها به رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی مجهز خواهند بود.
در این بین مدل حاوی رم ۶ + حافظه ۲۵۶ گیگابایتی مختص مدل پرو است. از دیگر مشخصات این گوشی ها می‌توان به دوربین دوگانه پشتی ۲۰ + ۱۲ مگاپیکسلی و احتمال حضور اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در آن‌ها اشاره کرد. باید به احتمال زیاد تا ۵ یا ۶ ماه دیگر منتظر رونمایی از این محصولات باشیم.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا