اخبار

تاریخ پیش فروش هواوی میت ۹ پورشه دیزاین مشخص شد

شنیده ها از تلفن هوشمند هوآوی میت ۹ زیاد است ،دو دوربین آن شگفت انگیز است، باتری شگفت انگیزی دارد و می تواند دو روز با استفاده عادی آن را روشن نگه دارد و طراحی نرم و صاف و زیبای آن علاقمندان زیای زا به خود جلب کرد.  هنگامی که دستگاه درماه نوامبر در آلمان رونمایی شد، خبر طراحی جدید آن تحت عنوان هواوی میت ۹ پورشه دیزاین درز پیدا کرد.هواوی میت ۹ پورشه دیزاین
این نخستین مشارکت بین شرکت طراحی و Huawei است و در حال حاضر شما می توانید محصول همکاری  آن دو را  فقط با قیمت  ۱۳۹۵ یورو پیش خرید کنید.
اشتراکات زیادی بین میت ۹ معمولی و طراحی جدید آن است. با چیپست پردازنده هشت هسته ای کیرین ۹۶۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر در هر دو دستگاه و دوربین دو سنسور لایکا (۱۲MP RGB + 20 MP تک رنگ) می باشند.

تصاویر بسیار زیبایی از گوشی هواوی میت ۹ پورشه دیزاین در فضای مجازی انتشار پیدا کرده است که طراحی زیبای این گوشی را نشان می دهد. یک گوشی هوشمند براق که می تواند برای هر بیینده ای مورد پسند قرار گیرد.
هواوی میت ۹ پورشه دیزاین برای طرفدارانی تولید شده که در انتظار یک گوشی هوشمند از هواوی با نمایشگر منحنی هستند. این دستگاه با یک صفحه نمایش دو طرف منحنی، چیزی شبیه به گلکسی اس ۷ اج سامسونگ است.
تفاوت بین آن ها در رم ۶GB و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت  و
یک “صفحه نمایش QHD 5.5 دو منحنی می باشد به همراه رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل.دارای یک دکمه فیزیکی بر روی پنل جلو با سنسور اثر انگشت می باشد.
دستگاه برای پیش فروش در وب سایت طراحی پورشه در دسترس است. 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا