اخبار

هواوی میت ۲۰ پرو با نمایشگر ۶.۹ اینچی OLED عرضه خواهد شد

هواوی قصد دارد در میت ۲۰ پرو از یک نمایشگر غول پیکر ۶.۰ اینچی OLED استفاده کند. گفته می‌شود که این نمایشگر توسط سامسونگ تولید خواهد شد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
هواوی در طول چند سال گذشته محصولات بسیار خوبی را روانه بازار کرده است. بر اساس اخباری که از سوی The Bell منتشر شده، این کمپانی چینی قصد دارد از یک نمایشگر بزرگ ۶.۹ اینچی OLED که ساخت سامسونگ است در محصول آینده خود استفاده نماید.

مطالب مرتبط:

بر اساس آنچه که در این گزارش ذکر شده، سامسونگ چندین نمونه را به این غول چینی ارائه داده است و اگر تمام موارد بر اساس برنامه پیش بروند، احتمالا تولید این نمایشگر در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و تحویلشان در سه ماهه چهارم این سال صورت خواهد گرفت. احتمالا کاربران باید در سه ماه نخست سال ۲۰۱۹ منتطر محصول نهایی باشند. فعلا دقیق مشخص نیست که این نمایشگر مربوط به چه محصولی است. اما به طور قطع دارای برخی قابلیت‌ها خواهد بود.
از آنجایی که هزینه تولید چنین نمایشگری بالاست، هواوی احتمالا آن را در محصولی بالارده و پرچم‌دار استفاده خواهد کرد. چنین نمایشگری در سری‌های هواوی P30 و میت ۲۰ احتمال حضور دارد. اما از آنجایی که انتظار نمی‌رود هواوی نسل جدیدی از سری P خود را تا پیش از رویداد MWC 2019 معرفی کند، به احتمال زیاد این نمایشگر مربوط به نسخه جدیدی از سری میت ۲۰ خواهد بود.
هواوی
احتمال می‌رود که میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در حوالی ماه اکتبر معرفی شوند و با این اوصاف به احتمال زیاد، دستگاه بعدی مجهز به پنل نمایشگر غول پیکر خواهد بود. بر اساس آنچه که در طول سال‌های گذشته مشاهده کرده‌ایم، سری میت ۲۰ اغلب از نظر سایز با بزرگ‌ترین نسخه از P شباهت‌هایی دارند. میت‌های پرو از نظر سایز بزرگ‌تر نیز هستند. اگر خبر امروز درست باشد، احتمال می‌رود که نسخه عادی از هواوی میت ۲۰ با نمایشگر ۶.۱ اینچی، همانند P20 Pro عرضه شود و نسخه پرو آن نیز از یک صفحه نمایش غول پیکر ۶.۹ اینچی استفاده کند.
البته تمام این اخبار فعلا در حد حدس و گمان هستند و ممکن است هواوی این نمایشگر را برای یک محصول کاملا جدید سفارش داده باشد. اما از آنجایی که پرچم‌داران این تولید کننده چینی اغلب دارای سایز نمایشگر بزرگی هستند، چندان دور از ذهن نیست که نمایشگر مذکور مربوط به یکی از محصولات سری میت ۲۰ باشد. با این اوصاف همچنان باید تا زمان معرفی رسمی این محصول منتظر ماند. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا شما هم فکر می‌کنید که هواوی قصد دارد از این پنل غول پیکر در میت ۲۰ پرو استفاده کند؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا