اخبار

هواوی می خواهد تا ۵ سال آینده تبدیل به بزرگترین تولید کننده موبایل در جهان شود !!!

تا چند سال پیش کمتر کسی حتی نام کمپانی چینی هواوی ( Huawei ) را شنیده بود، شرکتی که با سیاست ارائه محصولات ارزشمند در برابر قیمت ، اکنون به یکی از غول های تولید کننده تلفن همراه در جهان مبدل شده است.اما این پایان ماجرا نیست، بر اساس نقشه راه جدیدی که از این کمپانی چینی منتشر شده است ، هواوی قصد دارد طی ۵ سال آینده به بزرگترین تولید کننده گوشی موبایل در جهان تبدیل شود.
هوآوی در حال حاضر سومین شرکت از نظر تولید و فروش گوشی های هوشمند محسوب می شود و هرساله پیشرفت های بیشتری در این زمینه دارد. آن ها قصد دارند تا با شرکت های مخابراتی بیشتری در آمریکا همکاری داشته باشند و صادرات خود را ۳۰درصد نسبت به سال گذشته افزایش دهند.هوآوی با تولید گوشی Nexus 6P توانست در آمریکا مشهور شود و حالا شرکت های آمریکایی در صدد قراردارد بستن با هوآوی اند.
در سال ۲۰۱۵ هواوی توانست ۱۰۴٫۱ میلیون اسمارت فون در سراسر جهان به فروش برساند که این مقدار ۷٫۳ درصد از سهم بازار اسمارت فون های در جهان بود. البته این شرکت نسبت به سال ۲۰۱۴ پیشرفت شگرفی داشتو شاهد رشدی ۵۳ درصدی بود (در سال ۲۰۱۴ هوآوی ۶۸٫۱ میلیون اسمارت فون فروخت). اپل با ۲۲۵٫۹ و سامسونگ با ۳۲۰٫۲ میلیون فروش به ترتیب ۱۵٫۹ و ۲۲٫۵ درصد از بازار فروش گوشی های هوشمند را در اختیار دارند و در رده های دوم و اول هستند.
آیا هوآوی قادر است سامسونگ و اپل را پشت سر بگذارد و به بزرگترین تولید کننده گوشی هوشمند تبدیل شود؟ رسیدن به این هدف کاری بسیار سخت است و نیازمند تلاش و خلاقیتی بسیار است و باید تا ۲۰۲۱ منتظر ماند تا دید این رویای هوآوی به حقیقت می پیوندد یا خیر.
منبع:Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا