اخبار

هواوی نوا ۳ ای (Huawei Nova 3e) به طور رسمی معرفی شد

هواوی از گوشی جدید خود با دوربین استثنایی ۲۴ مگاپیکسلی و طراحی شبیه به ایفون ایکس رونمایی کرد. این گوشی هواوی نوا ۳ ای نام دارد.
در هواوی نوا ۳ ای صفحه نمایش به صورت آیفون ایکس ساخته شده تا بتوان از میزان صفحه نمایش بیشتری در بدنه کوچکتر استفاده کرد. در حاشیه پایینی صفحه خبری از کلید هوم نبوده و در عوض می‌توان لوگوی هواوی را در این بخش مشاهده کرد.
نوا ۳ ای با ابعاد ۱۴۸٫۶ در ۷۱٫۲ در ۷٫۴ میلی‌متر، ۱۴۵ گرم وزن داشته و در طراحی قاب پشتی آن از شیشه منحنی ۲٫۵ بعدی استفاده شده تا علاوه بر زیباتر شدن، استفاده از آن هم آسان‌تر باشد. همچنین، کاربران می‌توانند موبایل پیش رو را در چهار رنگ آبی (Klein Blue)، مشکی (Magic Night Black)، طلایی (Platinum Gold) و همین‌طور “Cherry Powder” خریداری کنند.
۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه پردازنده کایرین ۶۵۹ از جمله سخت افزار اصلی این گوشی می باشد. در بخش جلویی هم از نمایشگری ۵٫۸ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۲۲۶۰ و نسبت ۱۹:۹ استفاده شده است تا بعد از روی آوردن سازندگان به استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه، شاهد روندی جدید در طراحی باشیم.
به نظر می رسد که این گوشی میان رده از نظر دوربین از چندین  چند گوشی پرچمدار نیز بهتر باشد. دوربین ۲۴ مگاپیکسلی سلفی با سنسور سونی این گوشی را از سایر رقبا متمایز می کند.  این سنسور قدرتمند ضمن افزایش وضوح تا ۳۰ درصد، نویز تصاویر در محیط‌های کم‌نور را ۳۳ درصد کاهش داده و بازتولید رنگ را نیز ۲۶ درصد افزایش می‌دهد تا کاربران بتوانند تصاویر را با کیفیتی فوق‌العاده ثبت کنند. از آنجایی که دوربین سلفی را می‌توان برجسته‌ترین ویژگی این موبایل در نظر گرفت، تمام ابزارها و ویژگی‌های مورد نیاز همچون وجود الگوریتم‌های زیبایی‌سازی، پشتیبانی از HDR و نور هوشمند LCD در دسترس کاربران خواهد بود. دوربین دوگانه پشتی ۱۶+۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از حالت بوکه نیز عکس‌ها را با کیفیتی بالا ثبت خواهد کرد.
هواوی نوا 3 ای
هواوی نوا ۳E همراه با اندروید ۸ و رابط کاربری EMUI 8 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی از قابلیت تشخیص چهره به منظور باز کردن قفل دستگاه، اعلان‌های هوشمند روی صفحه، حالت مخصوص بازی و دستیار صوتی هوشمند پشتیبانی می‌کند. اگرچه باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی نوا ۳ ای چندان بزرگ نیست، اما پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات (۹V/2A) به شما اجازه می‌دهد در مواقع ضروری بتوانید باتری را با سرعت بیشتری شارژ کنید.
هواوی نوا 3 ایعلاقه‌مندان می‌توانند نوا ۳ ای را در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های هزار و ۹۹۹ یوان (تقریبا ۳۱۵ دلار) و ۲ هزار و ۱۹۹ یوان (تقریبا ۳۴۸ دلار) خریداری کنند. از تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) هم عرضه رسمی هواوی نوا ۳E آغاز خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا