اخبار

هواوی واچ ۳ به این زودی رونمایی نخواهد شد

هواوی واچ ۳ به این زودی رونمایی نخواهد شد

جدیدترین ساعت هوشمند هواوی که با نام هواوی واچ ۲ شناخته می شود در میان کاربران و طرفداران محصولات هواوی بسیار محبوب شده است و همین امر نیز موجب شده است تا بسیاری از این دسته از کاربران به خرید هواوی واچ ۳ رغبت نشان بدهند و منتظر عرضه ساعت هوشمند یاد شده باشند.
اما از طرف دیگر هم به نظر می رسد که کمپانی هواوی تصمیمی برای عرضه ساعت هوشمند دیگری ندارد زیرا نسخه فعلی ساعت هوشمند این کمپانی یعنی هواوی واچ ۲ هنوز هم به خوبی فروش می رود. با این حال، این کمپانی اخیرا تایید کرد که بر روی نسخه جدید ساعت های هوشمند خود کار می کند اما قرار نیست که رونمایی از این تلفن همراه هوشمند به این زودی ها انجام شود.
ریچارد یو به عنوان مدیر ارشد اجرایی هواوی در طی بیانیه ای در این باره اظهار داشت که کمپانی او درباره عرضه سومیت ساعت هوشمند خود به هیچ عنوان عجله ای ندارد و با حوصله و وقت زیاد به توسعه نسخه جدید این ساعت ها می پردازد. او به صورت رسمی اعلام کرد که این ساعت هوشمند بعدا خواهد آمد و در عرضه آن عجله ای نخواهد بود زیرا هواوی واچ ۲ به خوبی می فروشد. ما عجله ای نداریم بنابراین ساعت جدید را بعدا عرضه خواهیم کرد.
به این ترتیب با در نظر گرفتن بیانیه ریچارد یو، احتمال عرضه نسل سوم ساعت های هوشمند این کمپانی به همراه پرچم دار جدید آن یعنی هواوی P۲۰ بسیار کم است. لازم به ذکر است که عرضه پرچم دار یاد شده نیز تا ۲۱ ماه مارس به تاخیر افتاده است. به این ترتیب بهترین زمان بعدی برای رونمایی از ساعت هوشمند یاد شده ماه سپتامبر خواهد بود که البته این زمان بندی نیز در حد یک حدس و گمان است و هیچ پایه و اساس رسمی و قطعی ای ندارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا