اخبار

هواوی پی ۲۰ پرو به دوربین ۴۰ مگاپیکسلی هیبریدی مجهز شده است

به نظر می رسد که هواوی در گوشی جدید خود، هواوی پی ۲۰ پرو از دوربین ۴۰ مگاپیکسلی با زوم هیبریدی استفاده کرده است. این مطلب در شایعات جدیدی که در مورد این گوشی به دست آمده، نشان داده شده است.
تا اینجای کار از این که دوربین این گوشی به سنسور دوربین سه گانه مجهز باشد مطمئن هستیم، اما شایعات جدید نشان می دهد دوربین سه گانه موجود روی این گوشی ۴۰ مگاپیکسلی با زوم هیبریدی خواهد بود
در اصل سنسور اول ۲۰ مگاپیکسلی، به عنوان دوربین اصلی گوشی هواوی پی ۲۰ پرو ایفای نقش خواهد کرد که در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو همراه با زوم هیبریدی نیز جای خوش خواهد کرد. با توجه به اطلاعات تایید نشده، این دوربین زوم اپتیکال ۳ برابری را به ارمغان میاورد که حالا سنسور ۴۰ مگاپیکسلی می‌تواند به آن کمک کند تا بزرگ‌نمایی ۵ برابری بدون کاهش کیفیت را ارائه کند.
سومین سنسور دارای وضوح ۲۰ مگاپیکسل است و به احتمال زیاد وظیفه‌ی ثبت تصاویر سیاه و سفید را بر عهده داشته و در پرداختن به افکت بوکه ایفای نقش خواهد کرد. دوربین سوم گوشی هواوی پی ۲۰ پرو از فوکوس خودکار لیزری و یک سنسور IR-RGB بهره‌مند است. همچنین در این گزارش آمده است که پرچمدار جدید هواوی همانند گوشی های گلکسی اس ۹ سامسونگ، قادر به ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن ۹۶۰fps با وضوح ۷۲۰p است.
گوشی مدل پرو خانواده Huawei P20 از یک نمایشگر با نسبت ۱۹:۹ سبک بریده ناچ و یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی خود میزبانی می‌کند. این نمایشگر می‌تواند دارای اندازه ۶٫۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۲۲۴۰ پیکسل و از نوع OLED باشد. گفته می‌شود بدنه‌ی این گوشی از ضخامت بسیار مناسب ۷٫۶۵ میلی‌متری و وزن ۱۷۵ گرمی برخوردار خواهد بود و یه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نمایشگر این گوشی را روشن نگه خواهد داشت. این باتری به لطف تکنولوژی SuperCharge، در مدت زمان کمی شارژ خواهد شد.
هواوی پی 20 پروپورت ورودی دستگاه یو اس بی تایپ سی خواهد بود و از طرفی دیگر باید به این نکته توجه کنید که جک ۳٫۵ میلی متری در این گوشی موجود نخواهد بود. مدل اروپایی هواوی پی ۲۰ پرو از یک رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار است و با قیمت حدود ۹۰۰ یورو روانه بازار خواهد شد. البته به جز این، نسخه‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی پی ۲۰ پرو نیز برای سایر بازارهای جهانی به تولید خواهند رسید. ما انتظار داریم این گوشی از تراشه کایرین ۹۷۰ قدرت گرفته و به اندروید ۸٫۱ مجهز باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا