اخبار

هواوی یکی از طراحان ارشد اپل را استخدام کرد

 

 
به نظر می رسد که هواوی حسابی عزم خود را جزم کرده تا ظاهر نرم‌افزاری محصولات خود را از لحاظ بصری ارتقا بخشد چرا که واحدی مستقل در آمریکا برای این امر اختصاص داده است.این شرکت همچنین به تازگی خانم Abigail Sarah Brody که پیش از این یکی از سمت‌های کلیدی در واحد طراحی اپلیکیشن‌های اپل را به عهده داشت به استخدام هواوی در آمده تا طرحی نو برای رابط کاربری گوشی‌های جدید این شرکت پیاده کند.
اگر بخواهیم نگاهی به سابقه‌ی برودی در طول ۲۰ سال فعالیتش نگاه بیندازیم می‌توان به این نکته اشاره کرد که او در شرکت‌های مطرحی از جمله اپل کار کرده است. برودی در شرکت اپل به همراه بقیه‌ی اعضای تیمش توانست اولین نسخه از iOS را برای اولین نسل آیفون‌های اپل طراحی کند. او در طراحی فضای ذخیره سازی ابری اپل iCloud نیز نقش به‌سزایی را داشت و در اخرین‌ کارهایش در این شرکت به طراحی زبان برنامه‌ نویسی حرفه‌ای Prokit کمک کرد.
هوآوی این روزها در تیتر خبری بسیاری از سایت‌های معتبر قرار گرفته است. این شرکت تبدیل به تولید کننده‌ی اول گوشی‌های‌هوشمند در چین شده و توانسته به آمار فروش فوق‌العاده‌ای هم دست یابد. فروش ۲۷ میلیون گوشی‌هوشمند در سه‌ماهه‌ی گذشته باعث شده تا بسیاری از کاربران حساب ویژه‌ای را بر روی این شرکت باز کنند. این آمار‌ها در حالی منتشر شد که هوآوی ر سه ماهه‌ی سوم سال گذشته تنها موفق به فروش ۱۶.۸ میلیون گوشی‌هوشمند شده بود.
اگرچه هیچ تضمینی نیست که Abigail Sarah Brody بتواند همان موفقیت ها را که در شرکت های دیگر داشته است، در هوآوی هم تکرار کند ولی اگر روزی شاهد یک سیستم عامل با رابط کاربری بهتر، قدرت مند تر و منسجم تر در گوشی ها و تبلت های کمپانی هوآوی بودیم، قطعا جای تعجبی نیست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا