اخبار

هواوی G9 فردا معرفی خواهد شد


پس از معرفی پرچم‌داران هواوی، گویا نوبت به محصولات میان رده و پایین رده‌ی این کمپانی چینی رسیده است تا یکی پس از دیگری معرفی شده و سپس در ویترین فروشگاه‌ها قرار گیرند. جدیدترین محصول هواوی نیز گوشی هواوی G9 نام دارد که قرار است جانشین تلفن هوشمند هواوی جی ۸ (Huawei G8) باشد.

هواوی G9 از طراحی شبیه به هواوی P9 بهره می‌برد

آنچه در مورد هواوی جی ۹ (Huawei G9) مشخص شده سبب می‌شود تا این تلفن هوشمند را مدلی شبیه به هواوی پی ۹ بدانیم اما با این تفاوت که از قدرت سخت‌افزاری و عملکرد آن کاسته شده است تا در نتیجه با قیمت کمتری به دست مشتریان و طرفداران سری جی گوشی‌های هواوی برسد.
به‌تازگی هواوی تیزری منتشر کرده که طبق آن قرار است فردا از هواوی جی ۹ رونمایی شود. در این تصویر می‌توان پشت گوشی را مشاهده کرد که گفته‌های قبلی را تایید کرده و می‌‌شود شباهت بسیاری که میان هواوی جی ۹ و هواوی پی ۹ است را مشاهده کرد.
به نظر می‌رسد کمپانی چینی به این دلیل از طراحی مشابهی در این گوشی استفاده کرده تا کاربرانی را که علاقه به خرید پی ۹ دارند اما توان خرید آن را ندارند به سمت مدل جی ۹ جذب شوند. هرچند هواوی جی ۹ فاقد دوربین دوگانه در عقب خود خواهد بود.
در تصویر می‌توان به وجود سه رنگ‌بندی این گوشی که شامل رنگ‌های سفید، سیاه و طلایی می‌شود اشاره کرد. هرچند تنها موردی که مشخص نیست جنس بدنه‌ی گوشی است و باید تا فردا صبر کرد و دید که آیا جنس این گوشی از پلاستیک خواهد بود و یا پوشش فلزی برای آن در نظر گرفته شده است.
 
هواوی G9
 
انتظار می‌رود در کنار هواوی G9 از یک تبلت ۷ اینچی نیز رونمایی شود که در حال حاضر اطلاعات زیادی از این تبلت در اختیارمان قرار ندارد. هرچند در مورد هواوی جی ۹ میدانیم که قرار است دارای صفحه‌ی ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بوده و از یک تراشه‌ی Kirin 650 بهره ببرد. همان‌طور که می‌دانید Kirin 650 یک تراشه‌ی جدید است که از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای بهره برده و قرار است گوشی‌های میان رده‌ی کمپانی هواوی را قدرت ببخشد.
از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به استفاده از ۳ گیگابایت رم و همچنین باتری با ظرفیت ۲,۹۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد. در عقب هواوی جی ۹ از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده و برای طرفداران سلفی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده تا از خود بتوانند تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت تصویری داشته باشند.
طبق گفته‌ها قرار است دو مدل از هواوی G9 عرضه شود که مدل استاندارد قیمتی معادل ۲۶۱ دلار و مدل بالا رده‌ی آن نیز در حدود ۳۰۷ دلار قیمت خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا