اخبار

هواوی Mate 10 مورد توجه رسانه های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی

رسانه های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی درباره سری Mate 10 HUAWEI چه می گویند؟

Mate 10 HUAWEI مورد توجه رسانه های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی

تحسین رسانه های معتبر حوزه تکنولوژی در دنیا از گوشی های سری Mate 10 HUAWEI

 
 
مدت زمان زیادی از معرفی گوشی های سری Mate 10 هوآوی شامل مدل های Mate 10، Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10  که ۱۶ اکتبر در موینخ معرفی شدند نمی گذرد. در این مدت زمان کوتاه رسانه های جهانی معتبر در حوزه تکنولوژی توجه زیادی به سری جدید از گوشی های پرچم دار هواوی داشتند چراکه در این مدل ها نوآوری هایی برای اولین بار مانند پردازش هوش مصنوعی به دنیای گوشی های هوشمند معرفی شدند. این رسانه ها هر یک با بررسی دقیق گوشی های Mate 10 طی تست های دقیق، امتیازات بالایی به گوشی های این سری دادند. در ادامه به نمونه های کوچکی از این بررسی ها و جزئیاتی که در ارتباط با سری Mate 10 شرکت HUAWEI در رسانه ای معتبر دنیا منتشر شده اشاره می کنیم.
 

TECH ADVISOR:

سایت انگلیسی TECH ADVISOR یکی از سایت های خوش نام و معتبر مطرح در حوزه معرفی آخرین دستآوردهای حوزه فناوری در اروپا و آمریکا محسوب می شود و مخاطبان زیادی دارد. این سایت با بررسی فنی و مفصل گوشی HUAWEI Mate 10 Pro به این گوشی نشان TECH ADVISOR Recommended یا توصیه شده توسط TECH ADVISOR و امتیاز ۴٫۵ از ۵ را داده است. در بررسی این سایت طراحی نازک و بلند گوشی با مانیتور بی حاشیه OLED آن در کنار قدرت پردازش قدرتمند پردازنده Kirin 970 و ظرفیت زیاد باتری در Mate 10 Pro مورد تمجید قرار گرفته است.
هواوی Mate 10 مورد توجه رسانه های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی
 

TechRadar:

این سایت که یکی از رسانه های نام آشنا و معتبر حوزه تکنولوژی و مورد مراجعه بسیاری از علاقمندان این حوزه در سراسر دنیاست، اخیراً گوشی Mate 10 Pro به شکل مفصلی بررسی کرده و در نهایت به این مدل امتیاز ۴٫۵ از ۵ داده است. به گفته TechRadar گوشی HUAWEI Mate 10 Pro نه تنها چشمگیرترین محصول هوآوی در حوزه گوشی های هوشمند تا به امروز بوده است، بلکه در مقایسه با رقبای خود برتری های تکنولوژیک بارزی نیز دارد. TechRadar در بررسی خود طراحی این گوشی را که تلفیقی از شیشه سه بعدی و فلز است و از مانیتور FullView بدون حاشیه بهره می برد بسیار زیبا ارزیابی کرده است. همچنین این سایت کیفیت دوربین دوگانه جدید Leica این گوشی را که از یک لنز ۲۰ مگاپیکسل تک رنگ و یک لنز ۱۲ مگاپیکسل RGB بهره می برد را متمایز از رقبا دانسته است.
هواوی Mate 10 مورد توجه رسانه های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی
 

ZDNet:

ZDNet یکی از پر سابقه ترین رسانه های حوزه تکنولوژی در دنیاست، یکی از مراجع خبری اصلی در این حوزه برای علاقمندان محسوب می شود. این سایت هم ضمن بررسی گوشی HUAWEI Mate 10 Pro، سایر گوشی های سری Mate 10 را نیز معرفی کرده و در بررسی فنی خود به گوشی Mate 10 Pro امتیاز ۹ از ۱۰ را داده است. به گفته ZDNet استاندارد IP67 در این گوشی که نشان از مقاوم بودن آن در مقابل آب و گرد و غبار دارد یکی از امتیازات این گوشی پرچم دار محسوب می شود. این رسانه همچنین سرعت پردازنده این گوشی که از واحد اختصاصی پردازش هوش مصنوعی بهره می برد را ستوده است. ظرفیت زیاد باتری ۴۰۰۰mAh این گوشی که با مدیریت مصرف انرژی توسط هوش مصنوعی مدت زمان بسیار زیادی می تواند این گوشی را روشن نگاه دارد یکی از نقاط تمایز دهنده این گوشی با رقبا محسوب کرده است.
هواوی Mate 10 مورد توجه رسانه های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی

DxOMark:

علاوه بر بررسی های فوق امتیازی که HUAWEI Mate 10 Pro اخیراً از DxOMark در بخش کیفیت دوربین گرفته است مورد توجه بسیاری از سایت های تکنولوژی در دنیا قرار دارد چراکه در تست دقیق DxOMark دوربین این گوشی هوآوی با کسب امتیاز ۹۷ از ۱۰۰ از تمام رقبای خود در رده بندی معتبر کیفیت دوربین DxOMark بالاتر ایستاده است.

هواوی Mate 10 مورد توجه رسانه های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا