اخبار

هواوی P10 & P10 Plus و Watch 2 جایزه بهترین محصولات MWC 2017 را دریافت کردند

هواوی P10 & P10 Plus و Watch 2 جایزه بهترین محصولات MWC 2017 را دریافت کردند

 

هواوی P10 & P10 Plus و Watch 2 جایزه بهترین محصولات MWC 2017

 
در نمایشگاه MWC 2017 که هفته گذشته در شهر بارسلون برگزار شد، محصولات هواوی توانستند از بهترین رسانه‌های فناوری جهانی ۱۵ جایزه دریافت کنند.
هواوی در کنگره جهانی موبایل امسال از گوشی‌های P10، P10 Plus و Huawei Watch 2 رونمایی کرد که هر دو گوشی‌های پرچمدار هواوی به دوربین دوگانه لایکا با قابلیت‌های پیشرفته عکاسی مجهز شده‌اند.
ساعت هوشمند هواوی واچ ۲ نیز با پشتیبانی از سرویس‌های شبکه ۴G و GPS توجه همگان را به خود جلب کرد.
 

هواوی P10 & P10 Plus و Watch 2 جایزه بهترین محصولات MWC 2017

 
Android Authority که بیش از ۲۳ میلیون بازدیدکننده در ماه دارد جایزه بهترین گوشی هوشمند MWC 2017 را به P10 داد. بر اساس گزارش این رسانه، دوربین دوگانه با حالت پرتره و نیز اشباع رنگ عالی از بهترین‌ ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود.
T3 نیز جایزه بهترین تلفن را در MWC 2017 به گوشی P10 داد. بر اساس گزارش این رسانه، پشتیبانی از برند و فناوری‌های لایکا در دوربین اصلی و نیز دوربین جلویی و فناوری SuperCharge باعث برتری این گوشی نسبت به سایرین شده است. T3 همچنین عنوان بهترین ابزار پوشیدنی را به ساعت HUAWEI Watch 2 داد. قابلیت تناسب اندام، مانیتورینگ ضربان قلب و GPS از ویژگی‌های این دستگاه است.
HDblog جایزه بهترین گوشی را به دلیل رابط کاربری EMUI5.1، حسگر اثر انگشت و چیپ‌ست Kirin 960 به P10 داد. HDblog همچنین عنوان بهترین دستگاه پوشیدنی را به ساعت هواوی واچ ۲ به دلیل عمر طولانی باتری و نیز پشتیبانی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب داد.
 

هواوی P10 & P10 Plus و Watch 2 جایزه بهترین محصولات MWC 2017

 
Pocket-lint جایزه بهترین گوشی MWC 2017 را به P10 داد چرا که این گوشی به لحاظ قیمت، سایز صحفه نمایش و فناوری دوربین در جایگاه بهترین گوشی‌ قرار دارد. این رسانه همچنین هواوی واچ ۲ را بهترین گجت نمایشگاهMWC  معرفی کرد و قابلیت GPS که نیاز به حمل گوشی را برای مسیریابی از بین می‌برد، بهترین قابلیت این دستگاه خواند.
PhoneArena با ۷/۱۷ میلیون بازدیدکننده، جایزه بهترین گوشی‌ و دستگاه‌های جدید را به P10 با دوربین دوگانه، نرم‌افزار و حالت پرتره، لبه‌های تراش خورده، طراحی چشمگیر و حسگر اثر انگشت اختصاص داد.
TechAdvisor به گوشی P10 به دلیل قابلیت دوربین و زاویه دید باز دوربین جلو جایزه بهترین گوشی معرفی شده در MWC اعطا کرد.
FoneArena به دلیل تنوع رنگی دستگاه و نیز دوربین، P10 را به عنوان بهترین گوشی امسال معرفی کرد.
 

هواوی P10 & P10 Plus و Watch 2 جایزه بهترین محصولات MWC 2017

 
Trusted Reviews نیز P10 و P10 Plus را به عنوان بهترین تلفن‌های MWC معرفی کرد. این رسانه اعلام کرده که این گوشی‌ها نسبت به P9 پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دارد. دوربین‌های لایکا، عملکرد باتری و رزولوشن تصویر جزو بهترین ویژگی‌های این گوشی‌هاست.
Recombu هم عنوان بهترین محصول MWC 2017 را با صفحه نمایش ۵/۵ اینچی، رزولوشن HD، دوربین و پردازنده به گوشی P10 Plus داد.
ExpertReviews، PC Meg و Recombu هواوی واچ ۲ را بهترین دستگاه ‍پوشیدنی انتخاب کردند و قابلیت ۴G و GPS ، عمر طولانی باتری، قابلیت ضدآب و پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ را از بهترین قابلیت‌های آن برشمردند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا