اخبار

هوشمندی لوکس به شیوه هوآوی و پورشه

هوآوی در سری Mate 10 خود سلایق مختلف بازار را در نظر گرفته است، از Mate 10 lite برای دوستداران تکنولوژی با بودجه محدود تا PORSCHE DESIGN Mate 10 برای علاقمندان به دستگاه های لوکس و خاص!
هوآوی از گذشته همکاری نزدیکی با PORSCHE DESIGN داشته است و در سری های مختلف گوشی های خود، مدل های خاصی با طراحی پورشه به بازار عرضه کرده است. این همکاری هم اکنون در سری Mate 10 به اوج خود رسیده است و گوشی  PORSCHE DESIGN Mate 10 برای علاقمندان به گوشی های لوکس و خاص در این سری پر طرفدار به کاربران عرضه شده است.
 
هوشمندی لوکس به شیوه هوآوی و پورشه
 
پورشه دیزاین در طراحی Mate 10 تلاش کرده با الهام از سرعت و بازده بالای ماشین های پورشه، Mate 10 را به نوعی طراحی کند که ارگونومی زیبای ماشین های پورشه را تداعی کند. بدنه پشتی این گوشی به شکلی طراحی شده که حالت سرامیکی لوکس و زیبایی دارد. همچنین زیر مانیتور این گوشی هم لوگوی قابل احترام PORSCHE DESIGN نقش بسته است. در کل طراحی این گوشی در کلیه گوشه ها و حتی در بسته بندی این گوشی به نحوی انجام شده که خاص بودن این مدل را برای کاربران تداعی کنند.
 
هوشمندی لوکس به شیوه هوآوی و پورشه
 
از لحاظ پردازشی این گوشی به پردازنده Kirin 970 و ۶ گیگابایت رم مجهز است. به علاوه این گوشی از حافظه داخلی بسیار قابل توجه ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است. هوش مصنوعی در این گوشی مورد دیگری است که موجب خاص تر شدن آن شده است. در جای جای این گوشی از دوربین گرفته تا باتری و مدیریت انرژی، هوش مصنوعی موجب بالاتر رفتن بازده کاری و عملکردی این مدل شده است.
صفحه نمایش این گوشی همانند مدل Mate 10 Pro از اندازه ۶ اینچ بهره می برد. به علاوه سایر امکانات و خصوصیات فنی این مدل هم مشابه مدل Mate 10 Pro می باشد.
هواوی با تکیه بر همکاری های قبلی خود با PORSCHE DESIGN تمام تلاش خود را به کار گرفته تا گوشی PORSCHE DESIGN Mate 10 خود را به مدلی خاص برای مشکل پسندان و دوستداران دستگاه های لوکس قرار دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا