اخبار

هوش مصنوعی بیکسبی ۲٫۰ در راه است

هوش مصنوعی بیکسبی ۲٫۰ در راه است

در سال ۲۰۱۷ میلادی بود که برای اولین بار شنیدیم که سامسونگ قرار است تا به روز رسانی عظیمی را برای دستیار هوش مصنوعی خود عرضه کند. در این نسخه از این دستیار هوشمند که با نام بیکسبی ۲٫۰ شناخته می شود قرار است تا بیکسبی به یک ابزار هوش مصنوعی تبدیل شود که با زندگی روزانه کاربر خود یکپارچگی زیادی داردو این بیکسبی جدید در نهایت با کیت توسعه نرم افزاری ویژه ای عرضه می شود که به توسعه دهندگان سوم شخص و تولید کنندگان محصولات اجازه می دهد تا سازه های هوشمند خود را به این هوش مصنوعی سامسونگ متصل کنند.
دی جی کوه به عنوان مدیر ارشد بخش تلفن های همراه سامسونگ مصاحبه خود در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۸ اظهار داشت که تمرکز اصلی بر روی بیکسبی ۱ بیشتر به خاطر توسعه آن بود. این کمپانی می خواست تا این دستیار هوشمند را در ابتدا وارد زندگی کاربران زیادی بکند و سپس فرایند توسعه آن را در پیش بگیرد. بیکسبی ۲٫۰ در برنامه بتای خود ۸۰۰ کمپانی را شامل شده است پس  به احتمال قوی راه اندازی آن با تحولات عظیمی همراه خواهد بود. بر اساس اظهارات دی جی کوه، نسخه جدید دستیار هوشمند یاد شده دقیقا هم زمان با عرضه گلکسی نوت ۹ آماده راه اندازی خواهد بود.
سوالی که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد این است که بیکسبی ۲٫۰ واقعا چیست؟ در گفته های مقامات سامسونگ قول هایی در رابطه با صدای طبیعی تر گوینده و پاسخ های قوی تر در مکالمات با کاربر داده شده است. همچنین این دستیار هوشمند قادر خواهد بود که صداهای مختلف را از هم بازشناسی کند که همین امر نیز می تواند در آینده عرضه قابلیت های بسیار متنوعی را برای بیکسبی به دنبال داشته باشد. همچنین سامسونگ به دنبال آن هست تا بیکسبی را به تمام دستگاه های خود از تلویزیون گرفته تا یخچال و لباس شویی و کامپیوتر های شخصی وارد بکند.
البته نکته ای که باید در نظر گرفت این است که پیش از این شایعه شده بود که بلندگوی هوشمند سامسونگ در سال میلادی جاری عرضه خواهد شد و با در نظر گرفتن این نکته که این سازه به صورت صد در صدی از بیکسبی ۲٫۰ بهره مند خواهد بود باید حدس زد که رونمایی از این محصول نیز همزمان با گلکسی نوت ۹ انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا