اخبار

وان پلاس مینی با نمایشگر ۴.۶ اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ در بنچمارک GFXBench رویت شد

به نظر می‌رسد وان پلاس در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند جدیدی از نوع مینی پرچمدار است. اطلاعات این گوشی هوشند جدید به تازگی در بنچمارک GFXBench رویت شده است.
شاید فکر می‌کردید که کارِ وان‌پلاس با عرضه‌ی وان‌پلاس ایکس در سال ۲۰۱۵ تمام شده و این شرکت در فکر تولید و ارائه‌ی محصولات جدید در سال جدید میلادی است؛ ولی به نظر می‌رسد اوضاع به گونه دیگری رقم خواهد خورد. به تازگی اطلاعاتی از گوشی هوشمند جدید وان پلاس در بنچمارک GFXBench فاش شده است. بالاخره اکسپریا زد ۵ کامپکت سونی هم صاحب رقیب می‌شود؛ چرا که وان‌پلاس مینی دارای مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند در حد یک پرچمدار مینی است.
این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۴.۶ اینچی است که در نگاه اول ما را به یاد کامپکت‌های سونی می‌اندازد. رزولوشن نمایشگر وان‌پلاس مینی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است؛ این در حالی است که رزولوشن نمایشگر اکسپریا زد ۵ کامپکت ۷۲۰p است. البته این که آیا تراکم پیکسلی ۴۷۹ پیکسل در اینچ در نمایشگر ۴.۶ اینچی تفاوتی ایجاد می‌کند یا خیر نکته‌ای است که جای تامل دارد؛ ولی فعلا از چنین بحثی دوری می‌کنیم.
پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت‌افزاری وان پلاس مینی هستند. در لیست بنچمارک GFXBench دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۱۲ مگاپیکسلی ذکر شده است؛ ولی با توجه به رزولوشن ۴۱۶۰ در ۳۱۲۰ پیکسلی ذکر شده در این لیست به نظر می‌رسد دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی باشد. همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در قسمت جلوی این گوشی هوشمند تعبیه شده است. اما تنها نکته تاریک در رابطه با وان‌پلاس مینی، باتری آن است که هنوز اطلاعاتی از آن در دست نیست.
شاید تا پیش از این برخی فکر می‌کردند که ساخت قاب محافظ آیفون ۶ اس توسط وان‌پلاس فقط یک ژست تبلیغاتی است؛ ولی به نظر می رسد این قاب اشاره به محصولی از این شرکت دارد که به زودی معرفی خواهد شد. نظر شما در مورد مشخصات سخت افزاری وان‌پلاس مینی چیست؟
منبع : gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا