اخبار

چرا وان پلاس ۵ بهترین همراه موجود در بازار است

وان پلاس ۵

تلفن‌های همراه هوشمند رده‌بالا امروزه قابلیت‌های بسیار جذاب و فراوانی را به کاربر خود ارائه می‌کنند اما قیمت بسیار بالای این دستگاه‌ها و همچنین عمر کوتاه آن‌ها شاید تا حدی مخاطبان را از خرید این دستگاه‌ها دلسرد بکند. در این میان ورود کمپانی‌ای که بتواند این ویژگی‌ها را با قیمتی معقول برای کاربران به ارمغان بیاورد می‌تواند مخاطبان زیادی برای خود دست‌وپا کند

در میان شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه هوشمند، کمپانی وان پلاس در طی چند سال گذشته با ساخت تلفن‌های همراه هوشمند بسیار قوی با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه و رقابتی برای خود نام و نشانی کسب کرده است. تلفن همراه هوشمند وان پلاس ۵ نیز از این قاعده مستثنی نیست. وان پلاس ۵ را نمی‌توان یک تلفن همراه هوشمند ارزان‌قیمت به‌حساب آورد اما برچسب قیمتی ۴۴۹ دلاری این دستگاه در کنار مشخصات سخت‌افزاری بسیار قوی آن، قیمتی کاملا رقابتی با تلفن‌های همراهی نظیر سامسونگ گلکسی اس ۸ ارائه کرده است. وان پلاس ۵ دارای رم ۶۴ گیگابایتی با دو درگاه سیم‌کارت است. این به معنای آن است که شما می‌توانید بر روی این دستگاه از دو سیم‌کارت متفاوت استفاده کنید و دیگر نگران اشغال فضای سیم‌کارت خود توسط کارت حافظه SD نباشید.

این تلفن همراه هوشمند همچنین از قابلیت جدید دوربین دوقلو بهره‌مند است و لنزهای به کار رفته در آن با قدرت ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسل ارائه شده‌اند. به‌این‌ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از این دوربین دوقلوی قوی در موقعیت‌های متفاوت عکس‌های حرفه‌ای به ثبت برسانند. بااین‌حال باید دید که آیا سایر مشخصات این دستگاه ازجمله صفحه نمایش، باتری، کیفیت دوربین و… نیز می‌توانند کاربران را راضی نگه‌دارند یا خیر. البته همان‌طور که حدس می‌زنید وان پلاس ۵ شاید نیرومندترین گزینه برای خرید در بازار نباشد و برخی تلفن‌های همراه هوشمند نظیر اچ‌تی‌سی U۱۱، موتورولا موتو C و بلک‌بری کی وان نیز بتوانند با این دستگاه رقابت کنند. درنهایت این کاربر است که می‌تواند با مقایسه ویژگی‌های هر دستگاه با نیازهای خود به بهترین نتیجه برای خرید برسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا