اخبار

وان پلاس ۶ به بدنه ضد آب مجهز می شود

شرکت چینی وان پلاس، بدنه ضد آب گوشی وان پلاس ۶ را در وبسایت خود تایید کرد. این گوشی در اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد.
طبق روال هر ساله شرکت وان پلاس، گوشی وان پلاس ۶ یکی از قدرتمندترین گوشی های سال با امکانات فوق العاده خواهد بود در حال حاضر مشخص شده که این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ قدرت می‌گیرد و از یک نمایشگر با طراحی ناچ استایل، مشابه آیفون ایکس اپل بهره‌مند است. این کمپانی حالا تایید کرده است که پرچمدار جدیدشان از بدنه‌ای ضد آب برخوردار است.

وان پلاس ۶ و بدنه ضد آب

این اولین گوشی وان پلاس است که بدنه ای ضد آب دارد. تصویری از گوشی وان پلاس ۶ در حساب کاربری توییتری شرک وان پلاس به انتشار رسیده و در توضیح آن عبارت «آیا از این که نتوانید از گوشی خود در زیر باران استفاده کنید ناراحت نیستید؟» درج شده است. این نشانه‌ی کافی است تا ما بفهمیم پرچمدار سال ۲۰۱۸ وان پلاس از قابلیت ضد آب برخوردار است.
وان پلاس تا کنون هر قابلیتی را به گوشی های خود اضافه کرده بود، حتی به نظر می رسد که این گوشی جدید با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش به بازار عرضه شود. البته آنچه که تیزر جدید گوشی وان پلاس ۶ نشان نمی‌دهد این است که دیوایس مذکور تا چه عمق و برای چند دقیقه می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند.
همچنین از سوی دیگر نباید از دوربین دوگانه این گوشی استثنایی گذشت. فاصله ی زیادی تا رونمایی رسمی از این گوشی نداریم؛‌ پس به زودی می‌توانیم به طور کامل با این پرچمدار اندرویدی جذاب آشنا شویم.
 


بیشتر بخوانید:

تصویر رسمی وان پلاس ۶ (OnePlus ۶) منتشر شد

زمان معرفی رسمی OnePlus ۶

تصویر جدید از وان پلاس ۶ که نشان دهنده قاب جلویی است فاش شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا