اخبار

وان پلاس ۳ مینی در بنچمارک GFXBench ظاهر شد ، اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۶ گیگابایت رم

وان پلاس ۳ مینی (OnePlus 3 Mini) در بنچمارک GFXBench خودنمایی کرد. در ماه ژوئن گذشته، کمپانی وان پلاس از گوشی هوشمند OnePlus 3 رونمایی کرد. واکنش‌های اولیه نسبت به این دستگاه بسیار خوب بود و نشان از آن داشت که گوشی قدرتمند دیگری وارد بازارهای جهانی خواهد شد.
وان پلاس ۳ با ۶ گیگابایت رم عرضه شد و جالب آنکه تنها ۳۹۹ دلار (در بازارهای اروپایی)  قیمت داشت. انتظار می‌رفت که کمپانی OnePlus نسل دوم گوشی OnePlus X را امسال معرفی کند؛ اما مدیر عامل این شرکت عنوان کرد که اساسا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. او گفت که آن‌ها قصد دارند تا در این زمان به طور کامل و منحصرا بر روی اسمارت فون وان پلاس ۳ متمرکز شوند.
بر اساس گفته‌های مدیر عامل این کمپانی، ما واقعا انتظار نداشتیم تا به این زودی‌ها، گوشی دیگری را تحت برند وان پلاس ببینیم؛ اما گویا داستان به شکل دیگری روایت شده است. گوشی وان پلاس ۳ مینی در بنچمارک GFXBench رویت شد و به لطف این بنچمارک، مشخصات آن نیز آشکار شد.
 
وان پلاس 3 مینی
بر اساس لیست منتشر شده، مشخصات وان پلاس ۳ مینی این‌ گونه بیان شده است. این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی ۴٫۶ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ که مسئول پردازش گرافیکی بوده، به آن قدرت می‌دهند. در پنل پشتی موبایل OnePlus 3 Mini یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این دستگاه مبتنی بر اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو بوده و سیستم عامل Oxygen وان پلاس به عنوان رابط کاربری بر بالای سیستم عامل گوگل خودنمایی می‌کند.
تا آنجا که به مشخصات فنی مربوط می‌شود. این هندست کمابیش چیزی شبیه به گوشی OnePlus 3 خواهد بود؛ اما صفحه نمایش آن به طور قابل توجهی کوچکتر شده است. در حال حاضر لطفا این اطلاعات را با اندکی چاشنی نمک در نزد خود نگه دارید. بیانیه منتشر شده از سوی مدیر عامل کمپانی وان پلاس می‌گوید که آنها قصد ندارند تا در سال جاری گوشی هوشمند دیگری را روانه بازار کنند؛ حداقل این چیزی است که آنها درباره OnePlus X خود گفته‌اند. در هر صورت این اطلاعات به تازگی در فضای آنلاین ظاهر شده و مسلما در روزهای آتی هم کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) و هم آژانس رگولاتوری چین (TENAA) درباره آن نظر خواهند داد. هرگونه جزئیات اضافی درباره محصول جدید وان پلاس را منتشر خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا