اخبار

واکنش مدیر هندی گوگل به اظهارات تند ترامپ علیه مسلمانان !!!

سخنان تند ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا علیه مسلمانان واکنش برخی مدیران ارشد شرکت‌های فناوری آمریکا را به دنبال داشته است.
1212-Sundar-Pichai

پس از موضع گیری مدیرعامل فیس بوک در این زمینه ساندار پیچای مدیراجرایی گوگل هم روز گذشته طی اظهاراتی از برخی افراد خاص به علت اظهارات تنفرآفرین بیجا علیه مسلمانان انتقاد کرد.

وی با انتشار نامه ای

سرگشاده نوشت: مشاهده گفتار مبتنی بر عدم تسامح در اخبار این روزها بسیار مایوس کننده است. اینکه گفته شود آمریکا بدون برخی صداها، ایده ها و با عدم مشارکت گروه های خاصی از مردم تنها بر مبنای محلی که از آن می آیند یا مذهبشان جای بهتری خواهد بود ناامیدکننده است. اجازه ندهیم ترس ارزش هایمان را شکست دهد.

مدیر هندی الاصل گوگل که بعد از تحولات ساختاری این شرکت ریاست آن را بر عهده گرفته، افزوده علیرغم متولد شدن در کشوری خارجی تحت تاثیر افراد خوش فکر در آمریکا و امکان پذیرش خود در این جامعه قرار گرفته است.

او تاکید کرده که با مشاهده همکاران خود در گوگل از نژادها، فرهنگ ها و … مختلف که دیدگاه ها و داستان های مختلفی برای تعریف کردن دارند، به این نتیجه رسیده که همین تنوع گوگل را به شرکتی خاص و هیجان انگیز مبدل کرده و به کارکنان آن امکان داده که با همکاری یکدیگر کارهای بزرگی انجام دهند.

ساندار پیچای در دهم اوت ۲۰۱۵ با تأسیس شرکت مادر آلفابت توسط لری پیج و سرگئی برین و تغییر ساختار شرکت گوگل، به عنوان مدیر عامل اجرایی این شرکت تعیین و جانشین لری پیج شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا