اخبار

وایمو ۱۰۰ خودرو هوشمند را عرضه می کند

وایمو طبق قرار دادی با کرایسلر ۱۰۰ خودرو هوشمند مینی ون را در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه خواهد کرد.این ون ها که از سیستم های هیبریدی تشکیل شده اند و با استفاده از سیستم هوشمند راننده توماتیک حرکت می کنند قسمتی از قرار داد بین وایمو و کرایسلر برای ابتدای سال جدید میلادی هستند.
جان کرافیک ریاست بخش فروش این شرکت اعلام کرد که هفته گذشته این شرکت علاقه ای برای ساخت خودرو های بهتر ندارد،بلکه می خواهد راننده های بهتر بسازد.دلیل اتصال بین آن ها و فیات کرایسلر نیز همین است به همین خاطر است که در رو نمایی و ساخت خود خودروهای همچون شرکت های بزرگ مثل فورد و جنرال موتورز آنقدر ها هم فعال نیست.
وایمو اعلام کرد:”با وجود این مینی ون ها در خیابان برای سنجش بازار باید به مردم تکنولوژی رانندگی این وسایل را یاد دهیم.”.این شرکت تعدادی ماکت از این خودرو را برای تست به خیابان ها فرستاده است،اما این خودرو ها به نظر میرسد که از مدل های ماکتی خود بسیار پیچیده تر و حرفه ای تر هستند.
همکاری بین وایمو و کرایسلر باعث شده که خودرویی با سرعت و کیفیت و قدرت بالا دارای سیستم های کنترلی بسیار حرفه ای و دقیق ساخته شود که کاملا بتوانند نقش راننده را ایفا کنند.اکثر ماکت های تست وایمو از سیستم ناوبری لکسوس RX SUV با سخت افزار راننده اتوماتیک گوگل استفاده می کنند
وایمو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا