اخبار

ورژن iOS 9.3.4 با یک بروزرسانی عمده امنیتی منتشر شد

همین اواخر بود که نسخه ۹٫۳٫۳ جیلبریک iOS منتشر شد، اما به نظر می رسد که اپل بروزرسانی جدید دیگری را بلافاصله پس از آن منتشر کرده است، iOS 9.3.4. این بروزرسانی در حال حاضر در دسترس کاربران است و توصیه می کنیم حتما آن را نصب کنید چرا که این بروزرسانی یکی از مشکلات امنیتی موجود در iOS را پوشش خواهد داد.
 
به گقته بخش پشتیبانی سایت اپل، iOS 9.3.4 “مشکل مربوط به حافظه را از طریق امکانات پیشرفته استفاده و کنترل حافظه” برطرف خواهد کرد. قطعا اگر گوشی خود را جیلبریک کرده باشید در صورت بروزرسانی با مشکل مواجه می شوید، ولی اگر دستگاه خود را جیلبریک نکرده اید و به امنیت دستگاه خود نیز اهمیت می دهید، به نظر باید این بروزرسانی را دانلود کنید.
 
به اعتقاد MacRumors این بروزرسانی آخرین بروزرسانی برای iOS9 خواهد بود و پس از آن باید منتظر iOS10 باشیم که در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد. اپل قصد دارد iOS 10 را پاییز امسال عرضه کند که احتمالا با معرفی آیفون جدید همراه خواهد بود.
 
بروزرسانی iOS 9.3.4 نسبتا کم حجم است بنابراین دانلود و نصب آن زمان کمی نیاز خواهد داشت، ولی برای اطمینان بیشتر هنگام دریافت و نصب آن گوشی خود را به شارژر متصل کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا