اخبار

وقتی شرکت چینی ویوو از اپل و سامسونگ جلو میزند

وقتی شرکت چینی ویوو از اپل و سامسونگ جلو میزند

اختراع ویژه ویوو

برای بیشتر افراد نام اپل و سامسونگ به‌عنوان نوآورترین و خلاق‌ترین شرکت‌های جهان در زمینه تلفن‌های همراه مطرح است ولی به نظر می‌رسد که واقعیت با تصورات عمومی تفاوت زیادی دارد. بر اساس گزارش‌ها اپل هنوز برای یکپارچه‌سازی کارآمد و قابل‌قبول حسگر Touch ID بر روی صفحه‌نمایش بدون مرز OLED که قرار است بر روی آیفون ۸ و آیفون X ارائه شود با مشکل مواجه است. حتی ممکن است تا کمپانی سامسونگ نیز مجبور شود تا حسگر اثرانگشت نه‌چندان کارآمد و بدون اشتباه گلکسی اس ۸ را بر روی گلکسی نوت ۸ نیز ارائه کند. تمامی این مشکلات در حالی است که کمپانی چینی ویوو در این زمینه با اختراعات جدید خود سامسونگ و اپل را تحت تاثیر قرار داده است.

کمپانی‌هایی نظیر هواوی، شیائومی و میزو نیز از قافله عقب نمانده‌اند و با ابداعات کوچک خود چیزهای جدیدی را به صنعت جهانی وارد کرده‌اند. برند ویوو در کنار وان پلاس و اوپو درواقع سومین فروشنده تلفن همراهی است که کمپانی BBK در اختیار دارد. این برند ممکن است یکی از اولین کمپانی‌هایی باشد که از حسگر اثرانگشت نامرئی بر روی تلفن‌های همراه هوشمند رونمایی می‌کند.

با این حال هنوز تاریخ عرضه این ابداع توسط ویوو مشخص نشده است و البته اطلاعاتی از دقت و امنیت این نوع از حسگرهای اثر انگشت در اختیار نیست. با این وجود احتمال می‌رود که ویوو این ابداع بتواند در کنگره موبایل جهانی سال ۲۰۱۷ میلادی در شانگهای رونمایی شده و نظر مخاطبان را به خود جلب کند. با این حال اگر این اختراع به همین زودی معرفی شده و انتظارات را برآورده کند بعید است که اپل بخواهد آن را بر روی آیفون ۸ پیاده کند. این تلفن همراه هوشمند به مانند نسل‌های قبلی خود حسگر اثر انگشتش را در زیر صفحه‌نمایش خود جای خواهد داد.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا