اخبار

ویژگی جدید !Go Insta در اپلیکیشن اینستاگرام رویت شد!

ظاهرا فیسبوک در حال توسعه ویژگی جدیدی با نام !Go Insta برای اپلیکیشن محبوب اینستاگرام (Instagram) است که به واسطه آن کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را به شکلی متفاوت به اشتراک بگذارند. ویژگی جدید !Go Insta در اینستاگرام برای اولین بار توسط یکی از دارندگان روسی نکسوس ۶ پی که مشغول استفاده از نسخه آزمایشی این اپلیکیشن بوده، رویت شده و احتمالا در آینده نزدیک،با ویژگی جدید !Go Insta در اینستاگرام امکان زمان‌بندی ویدیوها وجود خواهد داشت
کاربرانی که از آخرین نسخه آزمایشی (بتا) اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به بخش Explore و قسمت Live، مجموعه‌ای پیشنهادی از ویدیوهای محبوب را مشاهده نمایند. هر چند بعید است که عملکرد ویژگی جدید !Go Insta در نسخه نهایی این اپلیکیشن تغییر کند، اما احتمالا دسترسی به آن کمی آسان‌تر شود.
برای به اشتراک گذاری ویدیوهای زنده، کافی‌ست دکمه قرمز رنگ و بزرگ !Go Insta را لمس کنید. با توجه به تصاویر منتشر شده، این احتمال نیز وجود دارد که کاربران بتوانند ویدیوهای خود را با زمان‌بندی مشخصی به اشتراک بگذارند، درست چیزی شبیه به پادکست‌های ویدیویی.
 
ویژگی جدید !Go Insta در اینستاگرام
اخیرا امکانات زیادی برای کاربران دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی معرفی شده که از جلمه آنها می‌توانیم به Facebook Live و معرفی Instagram Stories (داستان‌ها) اشاره کنیم. به نظر می‌رسد ویژگی جدید !Go Insta در اپلیکیشن اینستاگرام بتواند قدم محکمی برای رقابت فیسبوک با دیگر کمپانی‌های فعال در زمینه شبکه های اجتماعی باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا