اخبار

روش جالب سامسونگ برای پایان دادن به بحران گلکسی نوت ۷

روش جالب سامسونگ برای پایان دادن به بحران گلکسی نوت ۷

گلکسی نوت ۷

یکی از داغ‌ترین اخبار مربوط به تلفن‌های همراه هوشمند در طی پاییز سال گذشته را می‌توان به سامسونگ گلکسی نوت ۷ اختصاص داد؛ اما متأسفانه طراحی باتری ضعیف این دستگاه موجب آتش گرفتن چندین دستگاه از گلکسی نوت ۷ به هنگام شارژ شده بود و البته گاهی نیز این حادثه موجب آسیب رسیدن به کاربر این دستگاه‌ها نیز شده بود. در نتیجه کمپانی سامسونگ مجبور شد تا برای حذف جایگاه خود در نظر اذهان عمومی به جمع‌آوری این تلفن‌های همراه هوشمند از تمامی بازارهای دنیا بپردازد و از تمامی افرادی که این تلفن همراه را استفاده می‌کردند درخواست شد تا در اسرع وقت تلفن خود را به کارخانه بازگشت زده یا تعویض کنند.
اکثر تلفن دستگاه‌های گلکسی نوت ۷ مخرب هم‌اکنون از بازار جمع‌آوری شده‌اند. بااین‌حال ازآنجایی‌که این تلفن همراه هوشمند نظر بسیاری از کاربران را در طراحی و کارآمد بودن به خود جلب کرده بود، تنها درصد کمی از کاربران از بازگردان این دستگاه به کارخانه خودداری کردند. بااین‌حال هنوز اطمینان حاصل نشده است که چرا سامسونگ برای اعلام سلامت این دستگاه تا این حد انتظار کشیده است اما بالاخره پس از مدت‌ها این کمپانی توانست ضمانت سالم بودن و بی‌خطر بودن این تلفن همراه را تائید کند.
بر اساس اخبار منتشر شده از سامسونگ، این کمپانی قصد دارد تا قدم‌های نهایی را در جهت جمع‌آوری آن دسته از تلفن‌های همراه گلکسی نوت ۷ که هنوز به این شرکت بازنگشته‌اند بردارد. این کمپانی چندی پیش اعلام کرد که ۹۷ درصد از تمامی تلفن‌های هوشمند نوت ۷ توسط کمپانی یاد شده جمع‌آوری شده‌اند. بااین‌حال هنوز هم چندین هزار دستگاه از این تلفن همراه هوشمند در دست کاربران باقی مانده است.
سامسونگ برای این کار قصد دارد تا به انتشار یک به‌روزرسانی اجباری دست بزند و به‌این‌ترتیب تمامی تلفن‌های هوشمند گلکسی نوت ۷ که تا کنون در دست کاربران باقی مانده‌اند جمع‌آوری خواهند شد. در نتیجه این به‌روزرسانی تلفن‌های یاد شده تا زمانی که به برق متصل نباشند روشن نخواهد شد. سامسونگ در اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی این به‌روزرسانی را برای بازار آمریکا ارائه کرده بودا و موفق شده است تا شمار بسیاری از تلفن‌های گلکسی نوت ۷ را از این بازار جمع‌آوری کند؛ اما هم‌اکنون سرسختی کاربران برای بازگرداندن دستگاه محبوب خود به سامسونگ موجب شده است تا این کمپانی مجبور شود تا به‌روزرسانی مشابه را برای باقی بازارهای جهانی نیز ارائه کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا