اخبار

پایان کار مایکروسافت آفیس ۲۰۰۷ در ۱۸ مهرماه

به تازگی اعلام شده که مایکروسافت دیگر از ۱۸ مهر ماه از آفیس ۲۰۰۷ پشتیبانی نخواهد کرد.همچنین از اوایل آبان نیز امکان ارسال ایمیل از طریق آتلووک ۲۰۰۷ نیز وجود نخواهد داشت و این برنامه نیز دیگر پشتیبانی نمی شود
مایکرسوافت در این باره گفت:

آفیس ۲۰۰۷، مانند دیگر محصولات مایکروسافت دارای چرخه‌ی پشتیبانی مشخصی بود که طی آن امکانات جدیدی ارائه شد، باگ‌ها برطرف و به مشکلات امنیتی رسیدگی شد. این مدت پشتیبانی از زمان انتشار این بسته‌ی نرم‌افزاری ۱۰ سال بوده است که با پایان عمر این محصول، به پایان زمان پشتیبانی از آن می‌رسیم.

البته کاربران آفیس ۲۰۰۷ می توانند از این پس به نسخه آفیس ۳۶۵ پلاس یا آفیس ۲۰۱۶ روی بیاورند و از آن استفاده کنند، همانطور  که مایکروسافت اشاره کرد.
به‌عنوان مثال آفیس ۲۰۱۳ هنوز به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت می‌کند، اما ردموندی‌ها به کاربران خود توصیه می‌کنند که از نسخه‌های جدید بسته‌ی نرم‌افزاری آفیس استفاده کنند؛ چرا که پشتیبانی بیشتری شامل حال آن‌ها خواهد شد. طبیعی است که متخصصان مایکروسافت آفیس ۳۶۵ را بهترین گزینه‌ بدانند؛ چون سرویسی است که همیشه بدون نیاز به پشتیبانی به آخرین نسخه به‌روز می‌شود و بسته‌های امنیتی را دریافت می‌کند.
مایکروسافت اعلام کرده است:

برخلاف آفیس ۲۰۰۷، آفیس ۳۶۵ پرو پلاس یک سرویس مبتنی بر کاربر است که به شما اجازه می‌دهد روی پنج سیستم کامپیوتری مجهز به ویندوز یا مک و روی دستگاه‌های موبایل خود به بسته‌ی نرم‌افزاری آفیس دسترسی داشته باشید. ازآنجایی‌که آفیس ۳۶۵ پرو پلاس به‌عنوان یک سرویس ارائه می‌شود، تفاوت‌هایی در نحوه‌ی استقرار، وارد کردن لایسنس و فعال‌سازی آن وجود دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا