اخبار

پتنت گوشی جدید سامسونگ با بریدگی صفحه نمایش به ثبت رسید

به تازگی پتنت گوشی جدید سامسونگ با بریدگی صفحه نمایش به ثبت رسید. به نظر می رسد که سامسونگ نیز رویه تولید و طراحی خود را تغییر خواهد داد.
سامسونگ در آخرین پرچم دار خود یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس به جای استفاده از بریدگی بالای صفحه نمایش که متعلق به دو گوشی آیفون ایکس و اسنشال فون است، از یک صفحه نمایش اینفینیتی با کمترین حاشیه صفحه نمایش بهره برد.
به نظر می رسد در پتنت گوشی جدید سامسونگ این شرکت قصد دارد تا رویکرد خود را در طراحی گوشی های هوشمند تغییر دهد. این پتنت که به نظر می‌رسد به گلکسی اس ۱۰ اختصاص داشته باشد، مشخص می‌کند که این گوشی قرار است یک بریدگی در بالای صفحه نمایشش داشته باشد تا دوربین سلفی و سنسور‌ها را در آن منطقه قرار بدهد.

پتنت گوشی جدید سامسونگمطالب مرتبط:

اطلاعات حیرت‌انگیز نمایشگر و باتری Galaxy Note ۹ سامسونگ

Galaxy Xcover ۵ بزودی معرفی خواهد شد

البته در کنار آن یک پتنت دیر نیز عرضه شده که بدون بریدگی بالای صفحه نمایش است و به نظر می رسد که فول اسکرین ترین گوشی حال حاضر دنیا با کمترین حاشیه صفحه نمایش ممکن باشد.
البته با این اوصاف سامسونگ مجبور می شود که سنسور اثر انگشت را به زیر صفه نمایش ببرد. با توجه به اینکه پیشتر شایعاتی درباره‌ وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگرهای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۹ مطرح شده بود، احتمال می‌رود که پتنت دوم به واقعیت نزدیکتر باشد.
در حال حاضر طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر پرچمدار بعدی‌ این شرکت کره‌ای یعنی گلکسی نوت ۹ هستند که قرار است  قدری زودتر از حد معمول هر ساله تا اواسط تابستان عرضه گردد. تصاویری از این موبایل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد پرچمدار بعدی سامسونگ به احتمال قوی، اولین موبایل این شرکت خواهد بود که از  حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.
 


بیشتر بخوانید:

بیش از ۱۴ میلیون ریال هدیه برای خریداران خانواده گلکسی S۹ و S۹+

مشخصات فنی و تصاویر Galaxy S۹ mini فاش شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا