اخبار

پخش زنده واقعیت مجازی با دوربین نوکیا

به‌تازگی قابلیت جدیدی به دوربین اوزو شرکت نوکیا افزوده شده است که به‌موجب آن می‌توان محتوای واقعیت مجازی را به کمک این دوربین به‌صورت زنده و آنلاین پخش کرد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیل Engadget، شرکت نوکیا معنای کامل سقوط از عرش به فرش بوده است و در طول چند سال از باارزش‌ترین برند دنیا به یک نام نوستالژیک بدل شده است.
با این‌ حال دوری این شرکت از بازار تلفن‌های همراه به معنای حذف آن از دنیای فناوری نبوده است و این شرکت در رده‌های دیگری به فعالیت در سطح بالا ادامه داده است.

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نوکیا در دوران عدم حضور در بازار تلفن همراه را می‌توان ساخت دوربین ۳۶۰ درجه اوزو به‌حساب آورد که در نوع خود یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های موجود در بازار به‌حساب می‌آید.
این دوربین ۶۰ هزار دلاری می‌تواند خدمات متنوعی در برداشت تصاویر ۳۶۰ درجه را از خود ارائه کند که این خدمات به‌تازگی با یک پیشرفت بسیار بزرگ همراه بوده‌اند.
بر اساس گزارش‌ها، این دوربین می‌تواند تصاویر واقعیت مجازی را به‌صورت آنلاین به مراکز دیگر استریم کرده و در حقیقت امکان پخش زنده با فرمت تصاویر واقعیت مجازی را فراهم آورد.
شایان‌ذکر است که این قابلیت با بیشتر شدن محبوبیت پخش نشست‌ها و جلسات معارفه محصولات دیجیتالی بر روی پلتفرم‌های محصولات واقعیت مجازی می‌تواند به فروش بیش‌تر این دستگاه کمک شایانی بکند.

منبع : ایتنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا