اخبار

اکسینوس ۸۸۹۰ با امتیاز عجیب ۱۰۳،۶۹۲ رکورد انتوتو را بنام خود ثبت کرد

سامسونگ مدتهاست به تولید پردازنده‌‌های اختصاصی روی آورده تا از آنها رو گوشی‌های خود استفاده کند. پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ جدیدترین محصول این شرکت است که به زودی روی پرچمدارن سامسونگ شاهد آن خواهیم بود. گفته می‌شود این تراشه توانسته رکورد بنچمارک انتوتو را به نام خود ثبت کند.
بعد از معرفی پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰  و موفقیت‌های کسب‌شده توسط آن، حالا سامسونگ سراغ یک نمونه‌ی قوی‌تر به نام اکسینوس ۸۸۹۰ رفته که توانسته با امتیاز ۱۰۳،۶۹۲ رکورد بنچمارک انتوتو را از آن خود کند. چندی پیش پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ هواوی به امتیاز ۸۲۹۴۵ رسیده بود که نشان می‌دهد تراشه‌ی سامسونگ به راحتی محصول هواوی را پشت سر گذاشته است.
انتظار می‌رود سامسونگ در گوشی گلکسی اس ۷ که قرار است به عنوان پرچمدار سال آینده‌ی این غول کره‌ای معرفی شود، از پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ بهره گیرد. بنچمارک انتوتو روی محصولی با شماره مدل SM-G9300 انجام شده که گفته می‌شود همان گلکسی اس ۷ سامسونگ است.
ماه سپتامبر بود که خبری از امتیاز ۶۹۰۸ پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ در بخش تست چند هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شد. این تراشه توانسته در قسمت تک هسته‌ای به امتیاز ۲۲۹۴ برسد. تراشه‌ی سامسونگ از لیتوگرافی ۱۴ نانومتری FinFET بهره می‌برد و براساس گزارشات اولیه سامسونگ قصد دارد در نسخه‌‌ای از گلکسی اس ۷ که برای بازارهای آمریکا و چین عرضه خواهد شد، سراغ پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ برود. بنچمارک انتوتو روی مدل مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ اجرا شده است.
گفته می‌شود گلکسی اس ۷ به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی و نسخه‌ی اج به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی مجهز خواهد شد. برخلاف شایعات اولیه، انتظار می‌رود گلکسی اس ۷ قبل از شروع کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۶ طی مراسمی در روز ۲۱ فوریه (۲ اسفند) رونمایی شود. قرار است رویداد Unpacked 2016 سامسونگ در این روز برگزار شود. طبق سنت قبلی، پرچمداران سامسونگ در چنین مراسمی رونمایی می‌شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا