اخبار

پروژکتور هوشمند سونی Xperia Touch به دبی و امارات رسید

Xperia Touch پروژکتوری هوشمند است که هر سطحی را به نمایشگر HD لمسی ۲۳ اینچی تبدیل می‌کند.
 

  • پروژکتوری قابل حمل که یک سطح صاف را به یک سطح تبدیل می کند
  • بر خلاف پروژکتور های سنتی، Xperia Touch بیش از این است که فقط تصویری را روی سطحی نمایش بدهد – Xperia Touch این اجازه را می دهد که گشت و گذار کنید جوری که قبلا آن را تجربه نکرده اید.

 
دبی، دوم جولای ۲۰۱۷: شرکت سونی موبایل امروز اعلام کرد که پروژکتور هوشمند جدید خود، یعنی Xperia Touch، در حال حاضر در فروشگاه های منتخب در دبی و عربستان سعودی برای خرید عموم موجود است.
این پروژکتور یک دیوار تخت، یک میز یا یک طبقه را به یک صفحه نمایش لمسی HD با سایز ۲۳ اینچی تبدیل می کند.
 

Xperia Touch

 
اگر می خواهید در اتاق نشیمن بازی انجام دهید، یا یک دستور غذا را بر روی میز آشپزخانه بنویسید یا پیام های خود را بروی دیوار مشاهده کنید، ، Xperia Touch یک بعد کاملا جدید به خانه شما اضافه می کند.
ویژگی های پروژکتور هوشمند سونی شامل حالت هنر، عملکرد لمسی، سنسور مجاورت و بلندگوهای استریو دو طرفه برای صدای غنی می باشد
Xperia Touch در هر دو حالت صفحه نمایش افقی و عمودی کار میکند، امکان اتصال به Wi-Fi را دارد و با برنامه های آندروید و بازی های موجود در فروشگاه Google Play سازگاری دارد.
این پروژکتور از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است، و در فروشگاه های سونی در دبی در حال حاضر در دسترس است. این پروژکتور در بازار امارات متحده عربی با قیمت ۵٫۷۰۰ درهم و همچنین در نمایشگاه های سونی در ریاض، جده و دمام نیز با قیمت ۵٫۷۹۹ ریال عربستان عرضه شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا