اخبار

پرچمدار جدید سونی اکسپریاXZ پرو نام دارد

پرچمدار جدید سونی اکسپریاXZ پرو نام دارد

کمپانی خوش‌نام سونی بالاخره در ابتدای صبح ۲۶ فوریه از تلفن همراه هوشمند جدید و پرچم‌دار خود با نام اکسپریاXZ  پرو رونمایی خواهد کرد. این روز که درواقع سومین روز از کنگره جهانی موبایل است قطعاً یکی از روزهای مهم در این کنگره به شمار خواهد آمد. در همین راستا نیز به‌تازگی دعوت کمپانی سونی از اصحاب رسانه و فناوری برای مراسم رونمایی از این تلفن همراه هوشمند آغازشده است که البته در این دعوت‌نامه به‌هیچ‌عنوان صحبتی از سخت‌افزار و قابلیت‌های جدید این تلفن همراه هوشمند نشده و تنها قول‌هایی درباره مشاهده نوآوری‌های فناورانه در این دستگاه به دعوت‌شدگان داده‌شده است. البته بسیاری از افراد در این رابطه بسیار هیجان‌زده هستند زیرا سونی پیش‌ازاین نیز اظهار داشته است که قصد دارد تا طراحی دستگاه هوشمند خود را تغییر دهد.
بر اساس شایعات این تلفن همراه هوشمند بانام اکسپریاXZ  پرو عرضه خواهد شد و در ان از فناوری صفحه‌نمایش OLED کمپانی سونی در کنار نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸:۹ مشاهده خواهد شد که الهام‌بخش تلفن همراه هوشمندی با لبه‌های بسیار نازک است. این دستگاه می‌توان آغاز بسیاری از فناوری‌های جدید این کمپانی نیز باشد که ازجمله آن‌ها می‌توان از اولین تلفن همراه هوشمندی از شرکت سونی یادکرد که دوربین دوقلوی آن در بدنه پشتی‌اش قرارگرفته است (پیش‌ازاین سونی تلفن همراه هوشمند XA2 Ultra را با دوربین سلفی دوقلو به بازار عرضه کرده بود).
بااین‌حال احتمالات دیگری نیز در رابطه با این تلفن همراه هوشمند و نامان داده می‌شود. برخی بر این باور هستند که این دستگاه رازآلود که دعوت‌نامه به مراسم رونمایی آن را نیز دریافت کرده ولی هنوز نام ان را نمی‌دانند می‌تواند نسل جدید اکسپریا XZ1 باشد و یا حتی ممکن است نسخه‌ای فشرده از این تلفن همراه هوشمند باشد. البته قطعاً سونی این دستگاه هوشمند را با ابزار جانبی هیجان‌انگیزی رونمایی خواهد کرد. بااین‌حال این دستگاه هر چه که باشد به‌زودی رونمایی شده و خبر مرتبط با اکسپریاXZ  پرو را می‌توانید از همین وب‌سایت دنبال کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا