اخبار

پرچمدار قدرتمند میزو پرو ۷ در دست تولید است

کمپانی میزو هم یکی از آن برندهای جاه‌طلبی از کشور چین است که به همراه شیائومی، هواوی و لیکو تلاش دارند که با گسترش فعالیت‌های خود در مرزهای جهانی، با غول‌هایی همچون اپل و سامسونگ وارد رقابت شوند. به نظر می‌رسد که اسمارت فون میزو پرو ۷ ، جدیدترین تلاش این کمپانی چینی برای حضور پرقدرت در این رقابت باشد.
تنها چند روز پس از این که کمپانی میزو از مشخصات پرچمدار فعلی خود در رده‌ی اسمارت فون‌های با قیمت مناسب یعنی گوشی هوشمند میزو ام ایکس ۶ (Meizu MX6) رونمایی کرد، حالا به نظر می‌رسد که تلاش‌ها برای ساخت مدل جدید آغاز شده است. این اسمارت فون با نام احتمالی میزو پرو ۷ در دست ساخت است و با طی کردن مراحل ابتدایی توسعه و ورود به چرخه‌ی تولید، می‌تواند به‌عنوان اسمارت فون پرچمدار میزو در سال ۲۰۱۷ قد علم کند.
معاون ارشد کمپانی میزو یعنی آقای لی نان (Li Nan) به‌تازگی و به‌طور غیرمستقیم اشاره‌ای به این محصول داشته است و اعلام کرده که این کمپانی در حال نهایی کردن مراحل تولید اسمارت فونی است که برای سال آینده، لقب پرچمدار آنها را بر عهده خواهد داشت. در یک مکالمه که تصاویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید، لی نان در صبح امروز انجام داده است، از برنامه‌های این کمپانی برای ساخت یک اسمارت فون قدرتمند پرده برداشته است و احتمالا صحبت‌های او درباره‌ی همان دیوایسی است که خبرگزاری‌ها از آن با نام میزو پرو ۷ (Meizu Pro 7) یاد می‌کنند.
به گفته‌ی مدیر میزو این گوشی هوشمند دارای تغییرات گسترده‌ای خواهد بود که یکی از آنها تعویض پردازنده‌ی مرکزی است. با این که میزو پرو دارای یک پردازنده از سری چیپست‌های اگزینوس کمپانی سامسونگ بود، اما گویا میزو پرو ۷ قرار است دارای پردازنده‌ی بسیار قدرتمندتری باشد و در تولید این مدل هم مشابه میزو پرو ۶ از پردازنده‌های اگزینوس برند کره‌ای استفاده نخواهد شد؛ میزو پرو ۶ که ماه می سال جاری معرفی شده بود، از یک پردازنده‌ی هلیو ایکس ۲۵ ساخت کمپانی مدیاتک برخوردار است که گفته می‌شود سرعت و قدرت بالاتری از پردازنده‌های اگزینوس بر روی این اسمارت فون داشته است و حالا همین روند بر روی میزو پرو ۷ نیز تکرار خواهد شد.
 
میزو پرو ۷ در دست تولید است؛ خبری از پردازنده‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ در این گوشی نخواهد بود
 
همچنین آقای لی نان در ادامه خاطر نشان کرده است که این پردازنده‌ی جدید از تمام شبکه‌های متفاوت مخابراتی و ارتباطی در سراسر جهان پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که پردازنده‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ که بر روی مدل‌های قبلی این اسمارت فون قرار داده شده بودند، تنها از تعداد محدودی از شبکه‌های داخلی کشور چین پشتیبانی می‌کردند. گفتنی است که اسمارت فون میزو پرو ۷ قرار است در سال ۲۰۱۷ رونمایی شود و هنوز هم هیچ تاریخ دقیق و یا مشخصات فنی دیگری درباره‌ی این مدل منتشر نشده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا